عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی اصغر فرودی با سابقه هفت سال تصدی فرمانداری گراش در دولت تدبیر و امید را بنا به پیشنهاد استاندار فارس به سمت فرماندار ویژه شهرستان داراب منصوب کرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 22 September 2020

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم رحمانی فضلی خطاب به اصغر فرودی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار فارس به سمت فرماندار ویژه شهرستان داراب منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق باشید.

اصغر فرودی، اهل روستای مارمه بنارویه شهرستان لارستان است.
وی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ بخشدار اوز بود. فرودی ازسال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان اوز را عهده‌دار شد و از سال ۱۳۹۲ تاکنون فرمانداری شهرستان گراش را برعهده داشت و با حکم وزیر کشور، عهده دار مسئولیت فرمانداری ویژه داراب شد.
پیش از این، علی مظفری از تیرماه ۱۳۹۷ تاکنون مسئولیت فرمانداری داراب را برعهده داشت.

پیش از این، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس چهارم شهریورماه گذشته در پاسخ به سوالی درباره مباحث مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی درباره تغییر برخی فرمانداران گفته بود: موضوع جایگزینی فرمانداران امری طبیعی و معمول در ساختار وزارت کشور است و هیچ ارتباطی به افراد خارج از سیستم دولت یا فشار بر دولت ندارد.
سید احمد احمدی زاده افزود: در طول دولت تدبیر و امید در استان فارس بیش از ۲۲ فرماندار در دوره‌های زمانی مختلف تعویض یا جابه‌جا شده‌اند.
احمدی‌زاده افزود: هم‌اکنون نیز بنابر صلاح‌دید و برنامه‌هایی که در سال پایانی دولت تدبیر و امید تعقیب می‌شود، به این نتیجه رسیده‌ایم که تغییراتی در این سطح مدیریتی ایجاد شود.
وی اظهار داشت: افرادی که جایگزین می‌شوند افرادی هستند که سال‌ها در همین سمت به‌عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید ویا پست های مدیریتی در همین دولت در استان مشغول به کار هستند.
وی ابراز داشت: دوستان و همراهان دولت و مدیریت استان به این مطالب آگاه هستند و سخنان و نوشته های غیر کارشناسی نیز قابل اعتنا نیست، و روند موجود براساس مقتضیات زمان و تنها برای برخی شهرستان‌ها قرار است انجام شود.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز مرکز استان فارس واقع است.
هیات دولت ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۸ با دایر نمودن فرمانداری ویژه در شهرستان داراب موافقت کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار