کد خبر: ۹۰۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 25 September 2020
 

 

عیوضی: آسیب دیدگی دست شرایطم را برای پارو زدن سخت کرده است

عضو تیم ملی قایقرانی در رشته پاراکایاک گفت: هر چند آسیب دیدگی کتف راستم اذیتم می کند و پارو زدن را برای من سخت کرده است اما تمریناتم را متوقف نکرده ام و در حال آماده سازی خود برای شرکت در اردوهای متمرکز هستم.

نادر عیوضی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات خود در رشته پاراکایاک اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز تمرینات خود را به طور مرتب در بندر انزلی پیگیری کردم تا از نظر بدنی دچار افت نشوم. البته اگر اردوهای متمرکز در آزادی آغاز شود و به اردو دعوت شوم تمریناتم را در آزادی دنبال خواهم کرد.

وی درباره علت عدم حضورش در مسابقات قهرمانی کشور گفت: آسیب دیدگی کتف راستم اذیت می کند و اجازه نمی دهد که به خوبی پارو بزنم. این آسیب دیدگی قبل از بیماری کرونا برای من ایجاد شد و با وجود اینکه در سال گذشته یک بار برای درمان به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کردم اما الان شرایط آسیب دیدگی‌ام بدتر شده و سبب شده تا نتوانم به خوبی پارو بزنم. همین مساله سبب شد تا در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکنم.

عضو تیم ملی پاراکایاک خاطرنشان کرد: با وجود آسیب دیدگی تمریناتم را متوقف نکردم و در بندر انزلی به طور جدی هم از نظر بدنسازی و هم از نظر تکنیکی تمریناتم را دنبال می کنم تا زمانی که اردوی متمرکز در دریاچه آزادی شروع شود. قطعا اگر اردوها شروع شود دوباره برای ادامه درمان کتف راستم به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه خواهد کرد تا بتوانم برای مسابقات آینده در شرایط بهتری خود را آماده کنم.

عیوضی اضافه کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی با مربی تیم ملی در ارتباط هستم و تمرینات خود را به طور جد انجام می دهم تا دچار افت نشوم.

وی در پایان افزود: امسال هدفگذاری من این است تا با حضور قابل قبول در اردوهای متمرکز رکورد خود را افزایش دهم در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک شرکت کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار