مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم در دیدار با رئیس هیات بسکتبال استان قم از حمایت کامل این باشگاه از توسعه و پیشرفت بسکتبال در زمینه اجرای طرح استعدادیابی، سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه و حضور تیم قم در لیگ‌ دسته اول کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 26 September 2020

به گزارش تابناک قم، شیمیدر که به مدیریت یکی از خیّرین ورزش ایران و چهره‌های موفق اقتصاد کشور یعنی هنریک درغوکاسیان در سطح اول ورزش کشور تیم‌داری می‌کند، فعالیت خود در عرصه ورزش را در بسکتبال متمرکز کرده و یکی از باشگاه‌های تاثیرگذار در رشد و پیشرفت بسکتبال ایران محسوب می‌شود.

شیمیدر که از یک دهه قبل به شکل تخصصی در رشته بسکتبال فعالیت می‌کند و افتخارات متعددی در بسکتبال ایران دارد، از سال 1398 به عنوان نماینده استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال ایران یعنی لیگ برتر به میدان می‌رود و به توسعه و پیشرفت بسکتبال قم کمک می‌کند.

از نکات بسیار مهم و امیدوار کننده‌ای که نوید اتفاقات مثبت و آینده بسیار خوب در بسکتبال قم را می‌دهد، همکاری، تعامل و هماهنگی هیات بسکتبال استان قم و باشگاه شیمیدر با یکدیگر است، به ویژه اینکه هیات بسکتبال قم از خرداد ماه امسال دوره چهار ساله جدید فعالیت خود به ریاست مرتضی سخایی را آغاز کرده و این تعامل می‌تواند برای تحول در بسکتبال قم بسیار مفید باشد.

مرتضی سخایی رئیس هیات بسکتبال استان قم در همین زمینه به باشگاه شیمیدر رفت و با هنریک درغوکاسیان مدیرعامل این باشگاه دیدار کرد، جلسه‌ای که از آن خبرهای بسیار خوب و امیدوار کننده‌ای خارج شد و حالا بسکتبال قم و مخاطبان پرتعداد این رشته بیش از پیش به آینده امیدوار هستند.

در این نشست هنریک درغوکاسیان مدیر عامل باشگاه شیمیدر گفت: این باشگاه حمایت حداکثری خود را از هیات بسکتبال قم در موضوع استعدادیابی، فعالیت با برنامه و هدفمند در رده‌های سنی پایه و همچنین حضور تیم هیات قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را اعلام می‌کند.

مرتضی سخایی رئیس هیات بسکتبال استان قم نیز با ابراز خوشحالی از نگاه مثبت و آینده‌نگر مدیرعامل باشگاه شیمیدر به بسکتبال قم، بیان کرد: بهره‌گیری از سال‌ها تجربه، استفاده از راهکارها و پیشنهادهای کاربردی هنریک درغوکاسیان قطعا در پیشبرد اهداف و تسریع در پیشرفت بسکتبال قم بسیار کارگشا و اثرگذار خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار