فرماندار دره شهر:
فرماندار دره شهر از اختصاص ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های شهرستان دره شهر خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در سفر معاون رئیس جمهور برای شهرستان مصوب شده است.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 06 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ کیانوش محمدنژاد در نشست شورای اداری شهرستان با حضور علیزاده نماینده مردم حوزه جنوبی استان در مجلس اظهار کرد: در یکسال گذشته از ۵۷ روستای شهرستان، کار زیرساختی در ۲۵ روستا مانند جدول گذاری و آسفالت به متراژ ۱۲۰ هزار متر مربع انجام شده است.

وی بیان کرد: در حالی که سیل خسارات جدی به ماژین وارد کرد با پیگیری انجام شده تمامی منازل در این بخش به رغم سختی‌های فراوان احداث و بهسازی شده است.

محمدنژاد افزود: خوشبختانه از سال گذشته تاکنون ۱۵ روستا آسفالت و چهار روستای دیگر نیز تا پایان سال از این مزیت بهره مند می‌شود.

وی گفت: اعتبارات خوبی توسط معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه بودجه شامل پنج میلیاد تومان برای طرح ناقص ایستگاه پمپاژ چم ژاب، ۲۸ میلیارد تومان برای بهسازی مسیر چهاربانده دره شهر-پلدختر و ۱۲۴ میلیارد تومان برای محورهای اصلی دره شهر، تونل کبیرکوه تخصیص یافته است.

فرماندار دره شهر افزود: امیدواریم با پیگیری‌های نمایندگان مردم، برای کلنگ زنی پل گاومیشان که در اثر سیل سال گذشته تخریب شد استفاده شود.

وی گفت: به دلیل مشکل زمین‌های پشت سد سیکان این پروژه به کندی پیش می‌رود./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار