سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جابجایی مدیرکل دستگاه ورزش همدان اظهار کرد: قطعاً تغییر رخ داده در رأس دستگاه ورزش استان همدان را باید به فال نیک بگیریم و امیدواریم و در این راه برای دکتر حمید سیفی آرزوی موفقیت داریم.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 06 October 2020
با حکم وزیر ورزش و جوانان، حمید سیفی قهرمان کشتی جهان و آسیا به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان، جایگزین محسن جهانشیر شد.

به گزارش فارس، در ادامه تغییرات مدیران کل ورزش استان‌ها، این بار نوبت به استان همدان رسید تا یک گوش‌شکسته سکان‌دار مدیریتی ورزش و جوانان همدان باشد.

وزیر ورزش درست در چند ماه مانده به پایان عمر دولت دوازدهم، دست به خانه‌تکانی ورزش در استان‌ها زده و یکی پس از دیگری، در حال تغییر مدیران کل ورزش و جوانان استان‎هاست.

ماجرا وقتی جالب می‌شود که مدیران کل جدید ورزش و جوانان اغلب از طیف گوش‌شکسته‌ها هستند و هنوز مشخص نیست دلیل این امر اتفاقی است یا ماجرایی پس پرده آن نهفته است، زیرا حسن رنگرز قهرمان فرنگی‌کار کشور به عنوان مدیرکل ورزش مازندران منصوب شده و شنیده‌ها از انتخاب حمید بنی‌تمیم دیگر گوش‌شکسته کشورمان به عنوان مدیرکل ورزش خوزستان حکایت دارد.

حمید سیفی قهرمان دهه ۸۰ ورزش همدان که سابقه قهرمانی در آسیا و جهان را دارد در نهایت با حکم وزیر ورزش و تأیید استاندار همدان به عنوان شانزدهمین مدیرکل ورزش و جوانان استان بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران منصوب شد.

مدیری با سوابق کاملاً ورزشی

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جابجایی مدیرکل دستگاه ورزش همدان اظهار کرد: قطعاً تغییر رخ داده در رأس دستگاه ورزش استان همدان را باید به فال نیک بگیریم و امیدواریم و در این راه برای دکتر حمید سیفی آرزوی موفقیت داریم.

حمدالله چاروسایی ادامه داد: محسن جهانشیر نیز در طول ۲۱ ماه مدیرتی خود زحمات فراوانی را متحول شد و کارنامه خوبی را در از خود به جای گذاشت که از زحمات وی نیز تشکر و قدردانی را داریم.

وی حمید سیفی را مدیری از جنس ورزش دانست و افزود: سیفی قهرمان بلند آوازه کشتی استان همدان از خطه نهاوند است سابقه مدیرکلی تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت را در کارنامه دارد.

سخنگوی ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: در کارنامه مدیریتی سیفی می‌توان به سوابقی، چون مدیرکل ورزش دانشگاه علم و صنعت کشور، مشاور ارشد رئیس دانشگاه علم و صنعت، عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت، عضو پژوهشگاه وزارت علوم، مشاور ورزشی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور، مشاور ورزشی استاندار همدان، مشاور ورزشی نماینده مردم نهاوند در مجلس، ریاست کمیته استعدادیابی فدراسیون کشتی کشور و ... اشاره کرد.

وی بیان کرد: آقای سیفی در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ در سه سال متوالی به عنوان جوان نمونه کشور معرفی شده است و قطعاً با حوزه جوانان نیز بیگانه نخواهد بود.

چاروسایی سوابق ورزشی مدیرکل جدید ورزش و جوانان را درخشان خواند و گفت: حمید سیفی سابقه قهرمانی دانشجویان جهان، قهرمانی بزرگسالان آسیا، قهرمانی تیم ملی، قهرمانی مسابقات تختی، قهرمانی و نایب قهرمانی تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی در کشور‌های مختلف مدرسی فدراسیون جهانی کشتی و فدراسیون کشور، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون کشور و... را دارد و یکی از کشتی‌گیران به‌نام کشور در دهه ۸۰ است.

وی ادامه داد: دکتری مدیریت و ورزش، عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت، تألیف کتاب بدنسازی کشتی برای اولین در کشور، نگارش مقالات مختلف، مدرسی دانشگاه‌های آزاد و علم و صنعت و... نیز از سوابق تحصیلی و علمی حمید سیفی است.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان روز چهارشنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه قدس با حضور تقی‌زاده معاون حقوقی وزرات ورزش و جوانان کشور برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار