در راستای تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات و مسائل مراجعین در حوزه توزیع گاز، جلسات ملاقات عمومی مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین سه شنبه هر هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مستمر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 10 October 2020

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفردبوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، در این خصوص توضیح داد: با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیریت شرکت گاز استان قزوین، سه شنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی در این دفتر برگزار و مراجعین بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می‌پردازند.

وی این ملاقات‌های عمومی با مردم استان را در سال گذشته بیش از 129 جلسه حضوری بر شمرد و افزود: این تعداد در 6 ماهه نخست امسال حدود 39 جلسه بوده است.

مفردبوشهری در ادامه افزود: علاوه بر ملاقات های عمومی در روز سه شنبه هر هفته، مراجعین می توانند بر اساس نیاز کاری به دفتر مراجعه و به بیان مسائل خود بپردازند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه رضایت شهروندان و مشترکین گاز از اولویت های این شرکت است، بیان کرد: موضوعاتی همچون درخواست شبکه گذاری، تسریع در روند گازرسانی به روستاها و صنایع اهم مواردی هستند که در جلسات ملاقات عمومی از سوی مردم مطرح می شود و راهکارهای لازم جهت بررسی و حل آنها با کمک کارشناسان سازمان ارائه می‌شود.

شایان ذکر است، با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، مراجعه کنندگان جهت ارتباط با مدیرعامل شرکت گاز استان می توانند از طریق تماس با شماره 02833792158 و یا مراجعه به سایت شرکت گاز استان به آدرس www.nigc-qazvin.ir درخواست خود را ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار