مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: حوادث ناشی از کار در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 12 October 2020

رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشاوره تخصصی به کارگران و کارفرمایان است که به‌ نوعی مانع از بروز حوادث ناشی از کار شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین افزود: نتیجه بارز این مشاوره‌های تخصصی منجر شده تا حوادث ناشی از کار در شش ماهه نخست امسال نسبت سال گذشته 27 درصد کاهش یابد.

گروسی در ارتباط با با بازرسی از واحدهای تولیدی و اقتصادی عنوان کرد: در سال 99 اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حفظ بنگاه‌های اقتصادی تعداد چهار هزار و 630 بازرسی از کارگاه‌های استان به عمل آورده است.

وی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی دانست و گفت: برای صیانت از نیروی انسانی شاغل در بنگاه‌ها و رسیدگی به اختلافات بین کارگران و کارفرمایان، در شش ماهه نخست امسال تعداد دو هزار و 177 دادخواست به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی در سطح استان ارائه شده که به این دعاوی در مراجع تشخیص و حل اختلاف رسیدگی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار