رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: بیش از ۲ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان این استان تحصیل می کنند که به طور میانگین در آینده هر یک از آنها بیش از پنج هزار دانش آموز را تربیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 12 October 2020

حمید رضا مشهدی روز دوشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان و جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار داشت: نگاه دانشگاه فرهنگیان به تفاهم نامه یک نگاه کاربردی و اثر بخش است چرا که دغدغه های مشترکی بین دو نهاد وجود دارد.
رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین افزود: از نظر دانشگاه فرهنگیان سقف سطح فکری جوامع ارتباط مستقیمی با میزان دانش معلمان آن جامعه دارد که این مهم وظیفه دانشگاه فرهنگیان را در راستای تعلیم و تربیت نیروی متخصص و با دانش افزایش می دهد.
این مسوول با اشاره به برنامه ریزی مهم دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلمان با دانش و اثر گذار اضافه کرد: امیدواریم با حضور جدی جهاد دانشگاهی بخش عمده ای از نیازهای فرهنگی و کمک آموزشی که با توجه به شرایط کرونایی کمرنگ تر از گذشته شده به صورت پویاتر و فعال تر ادامه یابد.
مشهدی گفت: امروز اصلاح سبک زندگی و توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی از اولویت های جامعه است و ضرورت هم افزایی دانشگاه فرهنگیان و جهاد دانشگاهی برای اصلاح سبک زندگی دانشجویان، روشن و قابل درک است.

 

جهاد دانشگاهی توانایی برطرف کردن دغدغه های فرهنگی دانشگاه ها را دارد

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های موجود در جهاد دانشگاهی گفت : با توجه به ظرفیت های سازمان دانشجویان، آماده انجام همکاری های مشترک در موضوعات فرهنگی هستیم .
فرشاد پیله چی افزود: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحدی اثر گذار و دارای فکر و اندیشه است و می تواند تمام دغدغه های فرهنگی دانشگاه ها را مرتفع کند.
وی گفت: با امضای این تفاهم نامه آمادگی انجام فعالیت های مشترک در حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به وجود می آید و امیدواریم نتیجه بخش و مفید باشد.
در پایان تفاهم نامه همکاری مشترک به امضای طرفین رسید و روسای دانشگاه فرهنگیان و جهاد دانشگاهی نمایندگان خود را جهت اجرایی شدن آن معرفی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار