سومین مرحله رزمایش بزرگ نهضت کمک مومنانه در دهه سوم ماه صفر با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 14 October 2020

آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی که امروز (چهارشنبه ۲۳ مهر) در جوار گلزار شهدای قزوین برگزار شد، بیان کرد: اگر مردم اهل ایمان و تقوا باشند، باید این مهم در زندگی آنها بروز و ظهور داشته باشد به طوری که ایمان و تقوا می گوید اگر مردم گرفتار هستند باید گرفتاری آنها را حل کرد و وقتی دشمن به خاک ما تجاوز می کند باید در جبهه جنگ حضور یابیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند متعال فرموده است آنها که در عرصه امتحان ایمان و تقوا شرکت می کنند ما برکات خود را از زمین و آسمان به روی آنها می گشاییم و این بشارتی است که خداوند سبحان به مومنان اهل تقوا داده است.

 

وی عنوان کرد: امروز هم شاهد برگزاری رزمایش کمک مومنانه هستیم که به مجموعه سپاه خداقوت گفته و برای این اقدام شایسته و مستمر آنها را تحسین می کنیم.

 

آیت الله عابدینی در ادامه به بازگشت پیکر شهید مدافع حرم شهید زکریا شیری بعد از پنج سال به میهن اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ما وقتی شب گذشته، صحنه باشکوه تجلیل از شهدای مازندران را مشاهده کردیم، حس می کردیم نسبت به این شهید استان قزوین هم می توانیم کاری کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همراهی شما مسئولان برنامه و مراسمی را برای این شهید بزرگوار با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشیم و تجلیل از این شهید به نحو احسن صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار