حبیبی گفت: تشییع فقط در شهر اقبالیه انجام می شود اما مراسمات ویژه بزرگداشت در سطح شهر قزوین و اقبالیه برگزار شده و این مراسم با حضور مردم و با رعایت کامل شرایط کرونایی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 14 October 2020

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به بازگشت افتخارآفرین پیکر شهید زکریا شیری بیان کرد: استان قزوین ظرف روزهای آینده میزبان یکی از شهدای معزز مدافع حرم خواهد بود. لذا ستاد استقبال از شهید و برنامه ریزی بزرگداشت شهید فعال شده و فردا ساعت هشت صبح نشستی در حوزه سیاسی و امنیتی با حضور دستگاه های متولی تشکیل خواهد شد.

وی گفت: برنامه ریزی ها از قبل انجام شده و هم در شهر قزوین و هم در شهر اقبالیه برنامه های ویژه جهت بزرگداشت ورود این شهید عزیز انجام خواهد شد.

حبیبی اظهار کرد: با حضور این شهید بزرگوار، رنگ و بوی شهر تغییر کرده و معطر به عطر این شهید بزرگوار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: شرایط اجتماعات تحت الشعاع بیماری کروناست اما با توجه به بحث کرونا، فضا و سیمای شهری ویژه استقبال از این شهید معزز خواهد شد.

وی افزود: روز شنبه ۲۶ مهرماه تشییع پیکر شهید شیری فقط در شهر اقبالیه انجام می شود اما مراسمات ویژه بزرگداشت در سطح شهر قزوین و اقبالیه برگزار خواهد شد و این مراسم با حضور مردم و با رعایت کامل شرایط کرونایی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار