مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:‌ ۶۴۰ واحد مسکونی بجامانده از طرح مسکن مهر در قالب طرح ملی مسکن و به عنوان مسکن کارگری در اختیار کارگران شهرک‌های صنعتی استان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 14 October 2020

ابراهیم مبارک‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه 2 پروژه متوقف‌ شده از طرح مسکن مهر در استان قزوین داریم، اظهار داشت: 2 پروژه کاریز خاور شامل 672 واحد مسکونی و عمران 130 شامل 192 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر احداث شده بودند که در سال‌های گذشته با توجه به نبود متقاضی مؤثر از طرح مسکن مهر خارج شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها زیر 30 درصد بود، این 2 پروژه‌ها از طرح مسکن مهر خارج شده بودند که با توجه به پیگیری‌های مقامات استان و بازدید اخیر معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی از این پروژه‌ها مقرر شد که این پروژه به طرح ملی مسکن الحاق شده و 640 واحد مسکونی آنها در اختیار کارگران هم‌ استانی قرار گیرد.

مبارک‌قدم ادامه داد: از این 640 واحد مسکونی 448 واحد از پروژه کاریزخاور و کل 192 واحد مسکونی طرح عمران 130 به کارگران شاغل در شهرک‌های صنعتی استان قزوین واگذار خواهند شد تا بتوانند در قالب طرح ملی مسکن صاحب خانه‌های ارزان‌قیمت شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با یادآوری اینکه اتمام ساخت این واحدهای مسکونی به اتاق تعاون ایرانیان واگذار شده است، گفت: بعد از بازدید استاندار از وضعیت پروژه، جلسه‌ای با نماینده اتاق تعاون ایرانیان، اتحادیه کارگری استان و بانک مسکن داشتیم که در نهایت قرار شد اتحادیه کارگری تا پایان آذرماه سال جاری پیمانکار و سازنده واجد شرایطی را برای این پروژه معرفی کنند که مورد تایید بانک مسکن باشد.

مبارک‌قدم افزود: بنابراین پس از نهایی شدن وضعیت پیمانکار و تکمیل‌کننده این 2 پروژه ساخت واحدهای مسکونی کارگری در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای کارگران استان قزوین آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار