فرمانده مرزبانی استان ایلام خبر داد؛
فرمانده مرزبانی استان ایلام از کشف ۱۱۱ راس دام قاچاق در مرزهای استان ایلام خبر داد و گفت: در این ارتباط دو قاچاقچی دستگیر شده است.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 19 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار کیاست سپهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان دهلرانی در راستای مبارزه با قاچاق و تشدید برخورد با قاچاقچیان در نقطه صفر مرزی موفق به مهار ۱۱۱ راس احشام قاچاق، یک راس الاغ، یک دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک و دستگیری دو نفر قاچاقچی شدند.

وی گفت مرزبانان دهلرانی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، تشدید اقدامات کنترلی و اجرای کمین هدفمند در حوزه پاسگاه مرزی قافله جا و در نقطه صفر مرزی موفق شدند قاچاقچیان را از هدف شوم خود بازدارند.

وی افزود: در اجرای این عملیات موفق مرزبانان توانستند، دو نفر قاچاقچی با هویت معلوم، ۱۱۱ راس احشام قاچاق و یک دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵ فاقد پلاک و مدارک را قبل خروج از خط مرز به طرف خاک عراق را با رعایت ملاحظات حفاظتی مهار و متهمین به همراه احشام و اقلام مشکوفه تحویل مقامات قضائی دهند.

سپهری بیان کرد: همچنین روز گذشته نیز مرزبانان تلاشگر هنگ مرزی دهلران در حوزه گروهان مرزی عین خوش با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی طی عملیاتی منسجم موفق شدند از خروج ۷۵ راس احشام قاچاق به آن سوی کشور جلوگیری و قاچاقچیان را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام بگذارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار