مدیرکل ورزش و جوانان ایلام؛
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: هم اکنون ۴۳۲ باشگاه خصوص و دولتی در استان فعال هستند که این باشگاه ها به نوعی شرکای فعالیت های ورزشی این اداره کل محسوب می شوند.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 22 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مظفر علی شایی اظهار داشت: مجموع پرداختی بانک‌های عامل به این تعداد باشگاه ورزشی و مربیان در استان ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان است.

وی افزود: هم اکنون ۴۳۲ باشگاه خصوص و دولتی در استان فعال هستند که این باشگاه ها به نوعی شرکای فعالیت های ورزشی این اداره کل محسوب می شوند.

علی شائی در خصوص باشگاه های متخلف در شرایط کرونا نیز گفت: ۴۰ باشگاه ورزشی متخلف در این استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از شیوع کرونا جهت پلمب به دستگاه قضا معرفی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت: بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان تداوم خواهد داشت و در صورت عدم توجه به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی مهمترین اهداف اداره کل ورزش و جوانان را توسعه ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: در این راستا تا قبل از شیوع کرونا با همکاری هیات‌های ورزشی استان هر هفته یک ورزش عمومی و همگانی در سطح استان برگزار شده است.

علی شائی افزود: در بخش ورزش حرفه ای نیز رشته هایی همچون تیراندازی و کبدی با استعدادهای بسیاری در ایلام وجود دارد که با اعتبارات این اداره کل در قالب تیم هیات های استانی به لیگ اعزام و موفق به کسب مدال های متعددی در جامعه ورزشی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت: در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان نیز که به میزبانی استان برگزار شد تیم ایلام توانست به مرحله دوم صعود کند اما در مرحله پایانی موفق به کسب مقام نشد و تنها به دریافت کاپ اخلاق بسنده کرد.

علی شائی ادامه داد: تا پایان سال گذشته ۳۱ هزار و ۵٠٠ ورزشکار سازمان یافته در سطح استان فعالیت داشتند که امسال این میزان با شیوع کرونا به حدود یک پنجم کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه ورزش در مناطق روستایی و کم برخوردار استان، تاکنون ۳۷ خانه ورزش روستایی تجهیز شده که تلاش می شود این تعداد تا پایان سالجاری به ۱۰۰ خانه افزایش یابد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار