یک واحد تولید مخازن پلی اتیلن روز شنبه با حضور سیدامیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین و جمعی از مسوولان در البرز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 24 October 2020

این واحد تولیدی با ۱۰۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: در سال‌های گذشته، ۳۶۰ بخش مختلف صنعتی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، پتروشیمی، آبزی پروری و... احیا شدند که منجر به اشتغالزایی نزدیک به ۲۰۰ هزار شغل در کشور شده است.

مدنی گفت: در سال جهش تولید نیز احیای واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل و فعال کردن واحدهای راکد و افزایش ظرفیت آنها در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفته است و تاکنون ۱۱۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی احیا شده اند.

وی اضافه کرد: برای احیای واحدهای متوسط و کوچک، بیش از ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری مردمی به میدان خواهد آمد و با فعال شدن این واحدها و توسعه فعالیت های آنها، هشت هزار شغل ایجاد خواهد شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۳۰ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند و برنامه ریزی‌ها برای تداوم این روند تا پایان سال ادامه دارد.

قبادی افزود: در این راستا جلسات اقتصادی استان، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قزوین به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود تا بتوان با شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی در اسرع وقت برای حل و فصل آنها اقدام کرد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار