مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امدادگران استان،طرح آمران سلامت را پیرو لبیک داوطلبان و جوانان هلال‌احمر به درخواست رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با کرونا با جدیت و قاطعیت بیشتری اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 26 October 2020

حسن آصفی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: از امروز در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد مرکزی مبارزه با کرونا، مبنی بر حضور جمعیت هلال ‌احمر جهت اجرای طرح آمران سلامت در سراسر کشور، اعضای داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان، فعالیت‌های خود را با حضور در مراکز پرتردد سطح استان در زمینه هشدار به همشهریان جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با قاطعیت بیشتری ادامه خواهند داد.
وی گفت: در تلاش هستیم با ارائه آموزش‌های مورد نیاز و تاکید بر استفاده از ماسک، عموم شهروندان را در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت مواردی که باید انجام دهند آگاه نماییم.
آصفی افزود:تیم‌های جمعیت هلال احمر استان متشکل از جوانان و داوطلبان در کوچه و خیابان‌های شهرستان‌های استان به صورت حضوری و با استفاده از خودروهای امدادی سیار نسبت به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن به مردم به طور مستمر هشدار می‌دهند.
این مسوول گفت:با توجه به اینکه حضور شهروندان در بازارها، پاساژها، دیگر مراکز خرید و تجمع‌های زیاد آنها شرایط انتقال راحت ویروس را مهیا می‌کند از شهروندان درخواست داریم که از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری نمایند.
آصفی اعلام کرد: اجرای این طرح تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد و امیدواریم با جدی گرفتن تذکرها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در سطح استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار