رییس کل دادگستری استان قزوین گفت:همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند، پیشگیری از وقوع جرم وظیفه تمامی دستگاه‌ها است و مدیران ادارات و نهادها در صورت ترک فعل در این زمینه، باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 27 October 2020

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی بخش دشتابی، افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مشروعیت آن برگرفته از ولایت اهل بیت (ع) است، توفیق الهی محسوب می‌شود و باید به پست‌ها به عنوان امانتی از سوی مردم نگاه کنیم.
مقام ارشد قضایی استان افزود: آسیب‌های اجتماعی، درد مشترک جامعه هستند و باید هرکس به سهم خود برای مقابله با آنها اقدام کند؛ همه ما از مردم تا مدیران در برابر جامعه مسوول هستیم و باید تمام سعی و تلاش خود را برای آگاه سازی مردم و رفع مشکلات جامعه به کار بندیم.
رییس کل دادگستری استان قزوین استان بیان کرد: دستگاه قضایی ملجا و پناهگاه ستمدیدگان است و برخورد ما با کسانی که از طریق قانون شکنی موجب تضییع حقوق عمومی و ایجاد ناامنی می شوند، سخت و بازدارنده خواهد بود زیرا امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است.
وی در ادامه بیان داشت: اگر این نظام امروز در اوج قله‌های افتخار ایستاده است به خاطر دلاور مردی‌های شهدا است و ما باید از این رو خود را مدیون خون پاک شهیدان بدانیم.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی گفت: مطابق  سیاست‌های کلی قوه قضاییه از هر اقدام قانونی که منجر به اصلاح فرد خاطی، کاهش ورودی پرونده و جمعیت کیفری گردد، استقبال می‌کنیم.
رییس کل دادگستری استان قزوین اذعان کرد: ظلم ستیزی، دفاع از حق مظلوم و عدالت محوری به عنوان یک تکلیف و مسوولیت برعهده قضات نهاده شده است و کار و تلاش قضات در مسیر هدایت انسان‌ها بوده و نمی‌توان آن را با حقوق، ارج و مزد ارزشیابی کرد.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی عرب محمدی به عنوان رییس حوزه قضایی بخش دشتابی معرفی شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار