استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: واحدهای صنفی و مغازه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند بدون اخطار ۳ روز پلمب و تعطیل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 27 October 2020

هدایت‌الله جمالی‌پور با اشاره به وضعیت نابسامان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مغازه‌های سطح شهر قزوین اظهار داشت: از امروز واحدهای صنفی و مغازه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند، بدون اخطار 3 روز پلمب و تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور مشتریان در مغازه‌ها باید به صورت نوبتی انجام شود اضافه کرد: متاسفانه در سطح شهر می‌بینیم که در یک مغازه کوچک چندین نفر بدون ماسک تجمع می‌کنند که چنین مغازه‌هایی بدون اخطار پلمب می‌شود.

جمالی‌پور ادامه داد: اگر تیم‌های نظارتی ستاد مقابله با کرونا گزارش دهند که یک واحد صنفی تذکرات جدی قبلی را نادیده گرفته، پلمب و تعطیل شدن آن واحد صنفی یا مغازه قطعی است و اینجا دیگر مسامحه کردن و تذکر جدید معنا دارد چرا که چنین واحدهایی برای جامعه خطر جدی ایجاد می‌کنند و امنیت جامعه را تهدید می‌کنند.

رئیس ستاد مقابله به کرونای استان قزوین با ذکر اینکه اینکه هر چند دقیقه یک نفر به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از بین ما می‌روند بسیار زجرآور است گفت: اینکه به ما می‌گویند که فاصله‌گذاری را رعایت کن، ماسک بزن، دست‌‌هایت را مرتب بشور و اگر آلوده شدی حتماً قرنطینه شو برای سلامت خود ما است و انجام آنها کار سختی نیست.

جمالی‌پور افزود: عدم مراعات پروتکل‌های بهداشتی از سوی هر مالک واحد صنفی‌ انجام می‌شود، آن فرد آگاهانه و ناآگاهانه سلامت جامعه و امنیت عمومی را تهدید می‌کند. بنابراین حتماً باید با این قبیل کسبه برخورد جدی شود.

 وی ادامه داد: اگر نتوانیم این دستورالعمل‌های بهداشتی پیش‌ پا افتاده را رعایت کنیم، قطعاً جامعه را دچار تهدید می‌کنیم و به همین خاطر برخوردها با افرادی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سلامت مردم را تهدید می‌کنند، جدی‌تر از گذشته خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار