مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : هرگونه صدور و انتشار اعلامیه برای مراسمات ترحیم ، سوگواری و شادی برای برگزاری تجمع های خانوادگی و فامیلی و مردمی در سطح این استان ممنوع است.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ 28 October 2020

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین محمد حسین اسماعیلی افزود: با توجه به اینکه متخصصین و کارشناسان، مهمترین عامل شیوع بیماری کرونا را حضور در تجمعات اعلام کرده اند، لذا از سوی ستاد مقابله با کرونای استان قزوین برای جلوگیری از برگزاری تجمعات، مصوب شد که صدور و انتشار اعلامیه های ترحیم و سوگواری و شادمانی و فراخوان تجمع ممنوع باشد.

به گفته وی در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مکاتباتی با چاپخانه ها ، اتاق بازرگانی و اداره کل صمت و زیر مجموعه آن در شهرستان های تابعه، ضمن ابلاغ این مصوبه از واحدهای چاپی خواست تا اطلاع ثانوی از چاپ اینگونه اعلامیه ها خودداری کنند.

اسماعیلی افزود: انتشار اینگونه اعلامیه ها در فضای مجازی نیز مجاز نبوده و مدیران و ادمین های کانال ها و گروه های فضای مجازی باید نسبت به رعایت این مصوبه اقدام نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : از شهروندان این استان انتظار می رود با عدم برگزاری تجمعات خانوادگی و فامیلی در سوگواری ها و شادی ها و عدم انتشار اعلامیه، در جهت مبارزه با این ویروس خطرناک همراهی نمایند.

وی یادآور شد: با مراکز و واحدها و افرادی که این مصوبه را رعایت نکنند براساس ضوابط و مقررات،  برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، هم اکنون ۴۵۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری هستند که ۳۸ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۷ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا با علائم بالینی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند.

به گزارش ایرنا مجموع جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در استان قزوین از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به ۷۹۰ نفر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار