اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 8 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ 29 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 8 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در  8 آبان بشرح زیر است:.ر

سارق قطعات داخل خودرو با 21 فقره سرقت در بابل دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو با 21 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ سید موسی حسینی " در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی قطعات خودرو و کابل برق در شهرستان بابل ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی بابل سارق را شناسایی کردند.

"سرهنگ حسینی" خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 21 فقره سرقت قطعات داخل خودرو و کابل برق شهری در آن شهرستان اعتراف کرد .

وی از دستگیری یک همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و در خاتمه از مردم خواست: توصيه هاي پليس در حفظ و نگهداري اموال خود را جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


-------------------------------------------------------------------


دستگیری 17 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 17 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز حوزه استحفاظی بخش انتظامی هولار به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی ساری، افزود: در اجراي اين طرح، ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 17 متهم به سرقت، 18 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 53نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر ،7 تن چوب قاچاق ، 6 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز،یک دستگاه موتور سیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد .

وی در پايان از توقیف 41 خودرو و 17 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.


-----------------------------------------------------------


دستگیری 2 سارق سیم برق در سوادکوه

فرمانده انتظامي سوادکوه از دستگیری 2 سارق سیم برق با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ اکبری تصريح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر و در تحقیقات پليسی به 5 فقره سرقت سيم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صئرت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .


------------------------------------------------------------


پلمپ 11واحد صنفي متخلف در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از پلمپ 11واحدصنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح 11 واحد پذیرایی و اقامتی و نانوایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------------------


جانباز 70 درصد ناجا در تنکابن به یاران شهیدش پیوست

صد ناجا و مجاهد خستگی ناپذیر شهید محمد "علی مرادبخش شیل سر" پس از تحمل سال ها رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست و توسط مردم شهیدپرور این شهرستان تشیع و درمنزل ابدی خود آرام گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار