بیش از ۲۸۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری استان همدان آماده فعالیت در طرح زمستانی امسال هستند.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 09 November 2020
بیش از ۲۸۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری استان همدان آماده فعالیت در طرح زمستانی امسال هستند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگویی با اشاره به عملیات راهداری زمستانی افزود: بیش از ۲۸۰ دستگاه از ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری در طرح زمستانی امسال به مردم عزیز خدمات رسانی خواهند کرد.

صفر صادقی راد ادامه داد: بیش از ۵۰۰ نیروی مجرب راهداری به شکل شیفتی در راهدارخانه‌های استان مستقر خواهند شد تا در هنگام بارش برف، عملیات بازگشایی محور‌های استان را انجام دهند.

وی اظهار داشت: استان همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی که دارد زمستان زود هنگام را تجربه می‌کند که در همین زمینه عملیات تهیه و ذخیره سازی شن ونمک مورد نیاز راهدارخانه‌ها در حال انجام است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: ماشین آلات راهداری هم اکنون در گردنه‌های حساس استان مستقر شده اند تا در صورت احتمال بارش برف ترافیک عبوری دچار اختلال نشود.

این مسئول یادآور شد: ۲۴۰ خط تلفن برای پاسخگویی به مردم عزیز در سامانه ۱۴۱ تعریف شده است تا هموطنان گرامی در صورت داشتن انتقاد، پیشنهاد و شکایات بتوانند به سهولت با مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها ارتباط برقرار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار