روحانی:
رئیس جمهور گفت: همه علامت‌ها نشان می‌دهد که دنیا فهمیده، فشار حداکثری جواب نمی‌دهد و دوران پایانی خود را طی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 12 November 2020

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با ارتباط ویدئو کنفرانسی در مراسم بهره برداری از طرح های مهم ملی گفت: بسیار خرسند هستم که در سی و دومین  هفته از آغاز سال شاهد افتتاح های مهم در بخش های آموزش و سلامت بوده ایم.

او افزود: این افتتاح ها از لحاظ فرهنگی بسیار حائز اهمیت است؛ پیشرفت ، استقلال و امنیت ملی کشور در سایه آینده ی فرزندان ما است.

رئیس جمهور با بیان اینکه  تحول بزرگی برای دانش آموزان در دوران تحصیل اتفاق می افتد، ادامه داد: فرزندان ما باید علم، مهارت، اخلاق و فرهنگ ملی و دینی کشورمان را بشناسند؛ مدرسه است که در واقع انسان های مسئول آینده کشور را می سازد.

روحانی بیان کرد: امروز شاهد بودیم هزار و ۵۵۰ پروژه آموزشی و تربیتی در یک روز افتتاح شد که به معنای اهتمام دولت در مسیر آموزش و پرورش است.

او تصریح کرد: روزانه هشت و نیم میلیارد تومان دولت برای آموزش و پرورش خرج می‌کند، چون اهمیت خاصی برای آن قائل است.
 
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مراکز رفاهی از ۱۸۰ مرکز به ۴۰۴ مرکز رسیده است، تاکید کرد: این یعنی ما به روحیه و نشاط عزیزان در آموزش و پرورش اهمیت می‌دهیم.

روحانی با بیان اینکه معلمان عزیز ما با عشق کار کرده اند نه به‌خاطر پول، اظهار کرد: اینکه حقوق معلمان بیش از ۴ برابر افزایش یافته، نشان می‌دهد به این مسئله واقف هستیم که آموزش و پرورش چقدر مهم است.
 

باید سواد دیجیتالی را به دانش‌آموزان یاد بدهیم

 
او با اشاره به اینکه باید از آموزش حافظه‌محور به آموزش تحقیق‌ محور و پژوهش‌ محور برگردیم، افزود: فرزندانی که سر کلاس می‌آیند از کلاس سوم و چهارم به بعد باید کتابخوان و محقق بار بیایند. مخصوصاً فضای جدید دیجیتالی که مهم است و باید سواد دیجیتالی را به دانش‌آموزان یاد بدهیم.

رئیس‌جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ان‌شاءالله با همت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری از تحریم عبور خواهیم کرد، ادامه داد: همه علامت‌ها از آمریکا و جا‌های دیگر دنیا نشان دهنده این است که دنیا فهمیده فشار حداکثری جواب نمی‌دهد و فشار حداکثری دوران پایان خودش را طی می‌کند و مردم با مقاومت خودشان طعم شیرین تلاش‌های خود را شاهد خواهند بود.
 

در دانش پزشکی از کشورهای پیشرفته دنیا هستیم

 
روحانی بیان کرد: از افتخارات ما این است که در دانش و امکانات پزشکی از کشورهای پیشرفته دنیا هستیم.
 
او تصریح کرد: بسیاری از افراد در خارج از کشور، جدا از لحاظ ارزان تر بودن خدمات پزشکی ایران نسبت به خارج، به  خاطر اعتماد و اطمینان بیشتری که دارند برای عمل های جراحی به کشور ما سفر می کنند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار