مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طی سال جاری پنج نقطه حادثه‌خیز و پرتصادف راه‌های ارتباطی این استان اصلاح و ایمن‌سازی‌ شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 14 November 2020

جواد حق‌لطفی تصریح کرد: جاده خاکعل -- مگسال، باند جنوبی کنارگذر قزوین، راه روستایی شینقر،  اک - تاکستان و تقاطع عصمت آباد پنج نقطه‌ای بودند که امسال از سوی این اداره کل مورد اصلاح ایمن سازی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: عملیات اصلاح نقاط حادثه‌خیز شامل روکش آسفالت حفاظتی، تسطیح و تعریض، اصلاح روشنایی و اجرای خط کشی، نصب گاردریل، نیوجرسی، علایم و تابلوهای انتظامی و اطلاعاتی بوده است.

به گفته حق‌لطفی، برای انجام اصلاح و ایمن سازی نقاط یاد شده ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات این اداره کل هزینه شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، اصلاح و ترمیم وضعیت جاده‌ها و کاهش تلفات را یکی از دغدغه‌های جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام و یادآور شد: در همین راستا نقاط پرتصادف و حادثه‌خیر استان توسط کارشناسان این اداره کل مورد شناسایی و آشکارسازی شده و برای اصلاح آنها در آینده اقدام خواهد شد.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار