دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ملایر افزود: در بحبوحه شمارش آرای انتخابات آمریکا و با پیشی گرفتن بایدن از ترامپ حتی بدون انجام مذاکره و رفع تحریم دیدیم که قیمت ارز و دلار تا چه میزان کاهش یافت که خود بیانگر این است که مشکلات از درون کشور است و آقایان به اشتباه این مسائل را به کاخ سفید ربط می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 22 November 2020
به گزارش فارس علی زارع در همدان با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیست اظهار کرد: طی چند روز گذشته شاهد بودیم پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برگزیده شدن نامزد حزب دموکرات به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور این دولت غاصب و تروریستی، جریانی در کشور دوباره بحث مذاکره با شیطان بزرگ را پیش کشیده‌اند.

وی گفت: این جریان همانند هفت سال گذشته قصد دارند تمام مشکلات ایران که ناشی از ضعف مدیریتی و عملکردی خودشان است را به آمریکا گره زده و دوباره پای میز مذاکره بنشینند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ملایر افزود: در بحبوحه شمارش آرای انتخابات آمریکا و با پیشی گرفتن بایدن از ترامپ حتی بدون انجام مذاکره و رفع تحریم دیدیم که قیمت ارز و دلار تا چه میزان کاهش یافت که خود بیانگر این است که مشکلات از درون کشور است و آقایان به اشتباه این مسائل را به کاخ سفید ربط می‌دهند.

وی گفت: واقعاً جای تاسف دارد که برخی مقامات بلندپایه کشور توان داخلی و همت والای جوانان ایرانی را نادیده گرفته و در عوض با کاسه گدایی مدام در پی خارجی‌هایی هستند که نه تنها دلشان برای ما نمی‌سوزد، بلکه چشم دیدن عزت و اقتدار ما را نیز ندارند.

زارع با بیان اینکه بد نیست به خاطر بیاوریم همان‌هایی که سنگ مذاکره را به سینه می‌زدند بعد از بدعهدی آمریکا اعلام کردند که ما اشتباه کردیم افزود: تجربه ثابت کرده، آمریکا هیچ گاه به قول و قرار‌های خود عمل نکرده است و نمونه بارز آن هم برجام است.

وی گفت: طبق گفته وزیر امور خارجه قرار بود تمام تحریم‌ها بعد از امضای توافقنامه لغو (و نه حتی تعلیق) شوند که اعمال تحریم‌های جدید درست بعد از انجام مذاکره و اجرای برجام توسط ایران، نشان داد آمریکا در قید و بند هیچ چیز نیست و همیشه مسیر مورد نظر خود را طی کرده و اهداف خود را دنبال می‌کند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ملایر افزود: کسانی که زمانی ادعای بلد بودن زبان صحبت با دنیا را داشتند اکنون می‌گویند بایدن با ترامپ فرق دارد و با صحبت و مذاکره با او می‌توان مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور را حل کرد، اما بد نیست نگاهی به آمار‌ها داشت که بیشترین تحریم‌ها علیه ایران توسط حزب دموکرات (هم حزبی‌های بایدن) و در زمانی صورت گرفت که او معاون رئیس جمهور آمریکا بود.

وی اظهار کرد: اصلاً اگر تمام این مسائل را هم کنار بگذاریم، چگونه می‌شود دم از مذاکره با دولتی زد که که سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رسانده و قلب مردم ایران را به درد آورده است؟

زارع تأکید کرد: مذاکره با آمریکا خیانت به خون سردار دل‌ها و خیانت به مردمی است که هنوز هم داغدار این غم هستند و کسانی که با بی شرمی تمام می‌خواهند این امر را به مردم تحمیل کنند کمتر از قاتلان حاج قاسم نیستند!

وی گفت: بهتر است به جای گروگانگیری معیشت مردم و چوب حراج زدن بر عزت و اقتدار کشور در مجامع بین المللی، با همت و اتکا به توان داخلی برای برون رفت کشور از این اوضاع نابسامان تلاش کنیم که قطعا با این رویکرد موفق خواهیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار