معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین از جذب ۲۵۰ نیروی پرستار و کادر پرستاری تا پایان سالجاری در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 22 November 2020

دکتر محمد علی معصومی فر با اعلام این  مطلب افزود: با تصویب مجوز جذب ۱۱۱ کادر پرستاری برای مراکز آموزشی درمانی استان و ۱۴۰ پرستار و کادر پرستاری شامل کارشناس اتاق عمل ، کارشناس هوشبری و فوریت های پزشکی برای بیمارستان رحیمیان الوند، کار جذب ۲۵۰ پرستار و کادر پرستاری از طریق آزمون و تا پایان سال ۹۹ انجام خواهد شد.

معصومی فر اضافه کرد با جذب این نیروها ضمن رفع بخشی از کمبود نیروی پرستاری بیمارستان های دانشگاه ، راه اندازی بخش های جدید بیمارستان رحیمیان نیز سرعت خواهد گرفت .

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین پیشتر گفته بود که تعداد بیماران بستری با توجه به روزهای ابتدایی شیوع ویروس رشد داشته و موجب خستگی تیم درمان شده است که قطعاً آسیب‌های بیشتری را برای مردم در پی خواهد داشت.

پیمان نامدار در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین، افزود: میزان پذیرش بیماران، طبق یک‌ماه گذشته بین ۸۰ تا ۱۰۰ بیمار در روز بوده است و متاسفانه طی ماه‌های اخیر افزایش رشد بیماران بدحال را داریم.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های قزوین و البرز بیشترین آمار بستری کرونا را ثبت کرده‌اند، افزود: با توجه به نزدیکی شهرستان‌های استان نمی‌توان آمار دقیق بستری‌ها را اعلام کرد چون برخی بیماران از شهرهای مختلف در شهرستان‌های دیگر بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار