فرمانده سپاه ناحیه مهران:
فرمانده سپاه ناحیه مهران از اجرای تعداد 98 برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان مهران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 23 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ پاسدار "فرهاد امینی"، فرمانده سپاه ناحیه مهران در آستانه پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین گفت : برخود لازم می دانم در آستانه پنجم آذرماه ؛ سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه ،از تلاش و کوشش آحاد بسیجیان شهرستان مهران در عرصه های مورد نیاز درسال گذشته و جاری تقدیروتشکر نمایم. نقش آفرینی که تکلیف گرایی و ولایت مداری مردم و بسیجیان شریف شهرستان مهران را به نمایش گذاشته است.

سرهنگ امینی با اشاره به سازماندهی مردم شهرستان در قالب بسیج مساجد و محلات ، بسیج جامعه زنان، بسیج دانش آموزی ، فرهنگیان ، کارمندی ،کارگری ،اصناف ، بسیج عشایری ، بسیج حقوق دانان ، بسیج جامعه پزشکی ، بسیج کشاورزی ، بسیج ورزشکاران و بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت ، از تعهد و تلاش فرماندهان و اعضای محترم شورای حوزه ها ، پایگاهها و واحدهای مقاومت و مسئولین کانون های اقشاری و متخصصین و گردان های بسیج در راستای ماموریت های مختلف بسیج قدردانی کرد و از شروع بکار بسیج مهندسین صنعتی و بسیج مهندسین عمران و معماری در سال جاری خبر داد.

 ایشان در پایان از حمایت های امام جمعه گرانقدر و همراهی فرماندار محترم و مدیران اداری شهرستان و تعامل و همکاری اعضای محترم شورای تامین درخصوص بسیج و برنامه های آن نیز تقدیر و تشکر بعمل آورد./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار