مهرداد قادری در گفتگو با تابناک:
مسئول گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی جوانرود گفت: امسال به مناسبت هفته ی بسیج برنامه ای به صورت حضوری اجرا نمی شود و همگی در فضای مجازی برگزار می شوند.
کد خبر: ۹۱۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 24 November 2020

مهرداد قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امسال در هفته ی بسیج به علت بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک مسابقه ی فرهنگی هنری را به صورت مجازی راه اندازی کرده ایم که اطلاع رسانی های لازم برای آن انجام گرفته تا با توجه به شرایط فعلی مردم بتوانند به صورت غیرحضوری در این مسابقه شرکت کنند.
 
وی تصریح کرد: در روزهای اخیر نیز توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت را در دستور کار خود داشتیم.
 
این مسئول اقدامات و برنامه های انجام گرفته در سال گذشته و سال جاری را عنوان کرد و گفت: در اوایل اسفند سال ۹۸ که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان بود یک کارگاه تولید ماسک را تجهیز و راه اندازی کردیم که در حال حاضر یکی از بهترین کارگاه های استان است و استاندار نیز از این کارگاه بازدید به عمل آوردند.
 
وی عنوان کرد: پس از راه اندازی این کارگاه، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده را برای مناطق کم برخوردار در فروردین و اردیبهشت داشتیم، در ماه رمضان هم اقدام به جذب و اشتغال زایی افرادی که هنر خیاطی داشتند و با مشکل اقتصادی مواجه بودند، کردیم.
 
قادری در پایان تاکید کرد: در حال حاضر مسابقه ی فرهنگی هنری با محوریت هفته بسیج در حال برگزاری است که روز شنبه هفته آینده آخرین مهلت ارسال آثار است‌.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار