کد خبر: ۹۱۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 25 November 2020
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پذیرش مسافر بدون استعلام امکان پذیر نیست، گفت : از روز دوشنبه ۳ آذرماه ۹۹ سامانه سروا به سامانه سلامت متصل شده و اجرای این طرح از دیروز آغاز شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "محمدحسین نصیری راد" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، با بیان اینکه پذیرش مسافر بدون استعلام امکان پذیر نیست، افزود: از روز دوشنبه ۳ آذرماه ۹۹ سامانه سروا (سامانه راهداری و حمل و نقل جاده ای) به سامانه سلامت متصل شده و اجرای این طرح از دیروز آغاز شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، جابه جایی مسافر به صورت هوایی، دریایی و زمینی باید پس از استعلام از سامانه سروا انجام شود، به این شکل که بعد از اطمینان از سلامت مسافران، بلیط برای آن ها صادر می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت قطع زنجیره کرونا ویروس، سامانه سروا را راه اندازی کرده که این سامانه از دوشنبه ۳ آبان ماه به سامانه سلامت وزارت بهداشت لینک شده است.
نصیری راد با اشاره به اینکه هیچگونه مسافرپذیری در سطح استان بدون اخذ استعلام از سامانه سروا نخواهیم داشت، عنوان کرد: قبل از سوار کردن مسافر استعلام آنلاین گرفته می شود، در صورتی که ممنوعیت مسافرت نداشته باشند برای آن ها بلیط صادر می شود.
وی بیان کرد: برای ناوگان مینی بوسی و سواری زرد کرایه نیز همین مراحل طی می شود و افرادی کرونایی که دوره نقاهت خود را گذرانده اند با استعلام مشخص خواهد شد که اجازه مسافرت دارند یا اجازه ندارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شرکت های حمل و نقل و رانندگان متخلف در این زمینه تا یک سال از فعالیت محروم می شوند.
نصیری راد خاطرنشان کرد: در صورتی که از سوی مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان ها در این خصوص کوتاهی شود، متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند.
وی تاکید کرد: در صورتی که اتوبوس یا سایر ناوگان عمومی بخواهند مسافر بین راهی سوار کنند، پس از استعلام اگر مسافر مشکلی نداشت با تماس با دفتر شرکت حمل و نقل، بلیط بین راهی برای مسافر صادر می شود اما اگر مشکلی داشت، حق سوار کردن این مسافر را ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار