رییس کل دادگستری اردبیل:
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رفع مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان در گرو کار جهادی، روحیه و تفکر بسیجی می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 25 November 2020

 ناصر عتباتی روز چهارشنبه در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اظهارداشت: در شرایط کنونی فعالان اقتصادی و تولیدی در خط مقدم نبرد اقتصادی قرار دارند و با اتکا به توانمندی و ظرفیت‌های داخلی برای رونق تولید و اشتغال و مقابله با تحریم‌ها بسیجی‌وار و جهادگونه تلاش می‌کنند.

وی افزود: تمام دستگاه‌ها اعم از قضایی و اجرایی برای حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی مصمم هستند و بر خود وظیفه می‌دانند تا با تمام توان در راستای حل مشکلات و معضلات بخش تولید گام بردارند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی برای برونرفت از مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، نقشه راه و مسیری روشن برای مسوولان و دست‌اندرکاران امر اقتصادی کشور ترسیم کرده و همه ما وظیفه داریم تا در حوزه‌های مختلف اقتصادی با اتکا به این تاکیدات و رهنمودهای ایشان در رفع مشکلات اقتصادی همت مضاعف و روز افزون داشته باشیم.

او افزود: بسیاری از گرفتاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه ریشه اقتصادی داشته و فقر و بیکاری عامل اصلی وقوع این جرایم است ، بنابراین هرگونه گام برداشتن برای حل این معضلات و مشکلات مردم کاری متعالی و  ارزشمند است.

در این جلسه با بررسی‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات ۲ واحد تولیدی با شرکت شهرک‌های صنعتی ، برق ، گاز و فاضلاب تصمیم‌گیری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار