۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی در استان بوشهر با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 25 November 2020
امروز و در آخرین روز از هفته بسیج، ۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی در استان بوشهر با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.
 
سردار حسین سلامی در این ارتباط ویدیویی با عنوان اینکه "حی علی خیرالعمل" رمز کار ماست افزود: توقف برای بسیجیان ممنوع است و همه باید برای خدمت‌رسانی به مردم بشتابند.
 
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هم با بیان اینکه برای اجرای ۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است افزود: این میزان طرح معادل یک چهارم کل طرح‌های محرومیت‌زدایی در کشور است که امروز در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.
 
سردار علی رزمجو عنوان کرد: ساخت مسکن مددجویی، ساخت و تکمیل  مساجد، آب انبار و غسالخانه، اجرای طرح‌های  اقتصاد مقاومتی، تعمیرات مدارس، راه‌ها و پل‌ها و جاده‌های روستایی از جمله این طرح‌های محرومیت‌زدایی است.
 
وی بیان کرد: یکی از طرح‌های محرومیت‌زدایی که امروز افتتاح شد طرح ساخت ۳۷۷ واحد مسکن مددجویی به مساحت هر کدام ۵۰ متر مربع و مجموع هزینه ۲۴ میلیارد تومان است که امروز تحویل محرومان شد.
 
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان ادامه داد: امروز همچنین ۱۴ هزار بسته معیشتی با اعتبار ۷ میلیارد تومان در بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان توزیع می‌شود تا مجموع بسته‌های معیشتی توزیع شده از ابتدای کرونا در استان تا کنون به بیش از ۲۱۵ هزار بسته و افزون بر ۹۳ میلیارد تومان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار