مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان قزوین از ارائه 4 طرح پژوهشی و 3 عنوان کتاب که با حمایت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان تالیف و اجرا شده‌اند در جشنواره هفته پژوهش خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 25 November 2020

حسن عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره هفته پژوهش در سال جاری با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" و به منظور معرفی طرح‌های پژوهشی، تالیفات برتر و تقدیر از صاحبان آثار و دستگاه‌های اجرایی پژوهش محور در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر کل محیطیست استان با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست استان با تازه‌ترین طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های تالیف شده شامل چهار طرح پژوهشی و سه عنوان کتاب در این جشنواره شرکت می‌کند، افزود: این طرح‌ها شامل اندازه گیری وضعیت پایداری زیست محیطی استان و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت، طرح جامع کنترل، مدیریت و بازیابی باطله‌ها و پسماندهای معدنی و کارخانجات فرآوری معدنی استان، طرح مطالعاتی تعیین نیاز آبی تالاب اوان و طرح آموزشی اطلاع رسانی و جلب مشارکت جوامع محلی برای حفاظت از تالاب اوان است.

عباس نژاد ادامه داد: سه عنوان کتاب تالیفی نیز شامل بسته آموزشی سواد محیط زیستی ویژه آموزشگران و تسهیل‌گران پسماند، سواد محیط زیستی ویژه آموزشگران و تسهیل‌گران تنوع زیستی و سواد محیط زیستی ویژه آموزشگران و تسهیل‌گران تغییر اقلیم است.

او اضافه کرد: موارد پژوهشی و کتب تالیفی، تازه‌ترین طرح‌های پژوهشی و کتب آموزشی این اداره در سال جاری هستند که به منظور بهره گیری از ظرفیت پژوهش و فناوری برای حل معضلات و مشکلات زیست محیطی به انجام رسیده است.

هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ همزمان در سراسر کشور از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید " برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار