هفته ای که گذشت تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در حالی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران را آغاز کرد که دو موضوع جدا شدن سرمربی این تیم و پخش نشدن بازی‌ها به شکل مستقیم از شبکه استانی، دغدغه همه هواداران بوده است.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 26 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:داوود مهابادی چند روز پیش از آغاز رقابت ها، به یکباره هدایت تیم ملی جوانان را پذیرفت و در برهه ای حساس، فجری ها را تنها گذاشت. با این حال این تیم در هفته نخست نمایش نسبتا قابل قبولی را روی زمین ناهموار ورزشگاه پارس به نمایش گذاشت و در دقیقه پایانی با گلی که به ثمر رساند، موفق به کسب یک امتیاز برابر نماینده ساوه شد. در این مسابقه فجر سرمربی نداشت و فرشید استحقاری به همراه سعید غلامزاده(دستیاران مهابادی) از کنار زمین این تیم را هدایت می کردند.

امیرحسین جوانی سرپرست باشگاه فجرسپاسی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی برای این تیم گفت : هم اکنون چند گزینه مد نظر هیئت مدیر هستند و تا آخر همین هفته قرار است سرمربی جدید تعیین و اعلام شود.

جوانی نسبت به اعلام اسامی این کاندیداها خودداری و اضافه کرد: بنا بر خواسته آقای فلاح(مدیرعامل باشگاه) قرار شد اسامی نفرات رسانه ای نشود. دلیل این تصمیم این است که متاسفانه در شیراز جوی وجود دارد که ممکن است بعضی ها با برخی اسامی مخالف باشند و سریعا نسبت به حاشیه سازی برای باشگاه اقدام کنند. فقط هم در مورد فجر این موضع گیری ها وجود دارد.

او گفت: کافیست یک پست در فضای مجازی در مورد فجر گذاشته شود تا سریعا با فحاشی یک عده مواجه شویم. دلیل این مساله را نمی فهمیم و برای همین است که مدت‌هاست سکوت کرده ایم و کامنت های صفحه رسمی باشگاه را هم مدت هاست بسته ایم. اما خودمان را ملزم می دانیم که یک کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران برگزار کرده و نسبت به شفاف سازی مسائل مختلف اقدام کنیم.

جوانی در ادامه با خوش بینی زیادی در خصوص فصل جاری صحبت کرد و گفت: من قول می دهم امسال تیم خیلی خوبی داریم و نتیجه می گیریم. در همین بازی اخیر اگر کیفیت زمین به خاطر بارش باران افت نکرده بود، مطمئن باشید با اختلاف سه گل از زمین خارج می شدیم.

به گزارش ایسنا، دومین مسئله‌ای که موجب ناراحتی هواداران فجرسپاسی شده بود، پیش بینی نشدن پخش مستقیم بازی نخست این تیم از صدا و سیمای مرکز فارس بود.

در حالی که بخاطر شیوع کرونا، تماشاگران از حضور در ورزشگاه محروم هستند، این انتظار وجود دارد که بازی های تیم های شیرازی با کیفیتی بهتر از گذشته از تلویزیون پخش شود اما همه چیز کاملا برعکس شد و بازی فجرسپاسی مقابل خوشه طلایی ساوه، به طور کلی از سوی صدا و سیما پوشش داده نشد.

سرپرست فجری ها در پاسخ به این سوال که آیا پخش نشدن بازی های فجرسپاسی ادامه دار خواهد بود یا خیر، گفت: در جلسه‌ای با مسئولان صدا و سیما مقرر شد که از این پس همه بازی های خانگی فجر از شبکه استانی فارس روی آنتن برود و هواداران فجر می توانند از بازی خانگی بعدی شاهد نمایش تیم محبوبشان باشند.

جوانی در خصوص چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی نیز گفت: ما مجبور هستیم که تا بالاترین حد ممکن این پروتکل ها را رعایت کنیم. چرا که اگر خدای نکرده حتی یک نفر مبتلا شود، کل تیم زمین خواهد خورد. بنابراین به صورت مرتب و دقیق تمام پروتکل ها را رعایت می کنیم تا انشالله کسی مریض نشود. همچنین تست های کرونا طبق دستور سازمان لیگ در تاریخ های مشخصی به صورت مداوم انجام می شود. ما نیز هفته گذشته تست ها را انجام دادیم که به لطف خدا همه تست ها منفی بود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی شیراز در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، روز دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم شهرداری آستارا خواهد رفت.

همچنین تیم قشقایی شیراز روز یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز میزبان تیم آرمان گهر سیرجان خواهد بود. قشقایی در بازی نخست خود موفق شد در شهرستان نوشهر، تیم ملوان بندر انزلی را با یک گل دیرهنگام مغلوب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار