سرپرست زندان های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
بیژنی از راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی قضایی با همکاری دادگستری کل استان در زندان های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 27 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منصور بیژنی با اعلام این خبر افزود: سامانه الکترونیک قضایی یکی از برنامه‌های تحولی قضایی برای استفاده از فناوری‌ های نوین در زندان‌ها است که موجب ارتقای امنیت و آرامش هر چه بیشتر و کاهش آسیب در زندان‌ها می‌شود.

وی با تقدیر از رئیس کل دادگستری و معاونت فن آوری دادگستری استان به جهت همکاری، مساعدت و همراهی جهت بهره برداری و راه اندازی این سامانه افزود: این سامانه با هدف سرعت در رسیدگی به پرونده‌های زندانیان به مجموعه‌های قضایی راه‌اندازی شده که این امر موجب کاهش آسیب و تبعات منفی ناشی از اعزام و بدرقه زندانیان به مجموعه قضایی می‌شود.

بیژنی ادامه داد: اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد تجهیزات مربوط را با همکاری معاونت فن آوری دادگستری استان در زندان های مرکزی، دهدشت و گچساران با ظرفیت ۵ کابین راه اندازی نموده است.

به نقل از روابط عمومی زندان های استان ، سرپرست زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته که فعلا برای ۶۰ درصد از موارد اعزام و بدرقه ها این سامانه راه اندازی شده است روزانه حدوداً ۲۰ مورد در این کابین ها دادرسی انجام و اعزام به دادگستری ها به حداقل رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار