ارجمند با اشاره به فوت چهار بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم گفت: در مجموع شمار جان باختگان ناشی از این بیماری به ۱۳۳ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 27 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند»  با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۱۰ هزار و ۸۲ نفر رسیده است، افزود: خانواده ها از کانون های پر خطر انتشار بیماری شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم تا روز پنج شنبه 6 آذر گفت: اگرچه در طول هفته های اخیر آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان جهرم فزونی یافته اما روز گذشته ۹۲ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده اند.

 

ارجمند به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهر جهرم و خفر اشاره کرد و اذعان داشت: تا روز گذشته تعداد کل بیماران در جهرم هشت هزار و ۱۲۰ نفر و مبتلایان خفر نیز به ۸۵۲ نفر رسیدند.

 

وی آمار بیماران به تفکیک توابع و حومه شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: تا کنون تعداد ۳۹۵ بیمار در بخش «کردیان» و ۱۷۲ بیمار در بخش «سیمکان» شهرستان جهرم شناسایی شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران غیر بومی که از دیگر شهرستان های استان فارس به مراکز درمانی جهرم مراجعه کرده نیز اشاره کرد که تعداد آنها به ۵۴۳ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه افراد مبتلا به کرونا پس از ویزیت توسط پزشکان و تحت نظارت آنها، ادامه درمان خود را در منزل و به صورت قرنطینه خانگی سپری می کنند، بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲ هزار و ۲۲۶ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی طول درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند همچنین به آمار بیماران بهبود یافته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از بیش از ۱۰ هزار بیمار شناسایی شده کرونایی در شهرستان جهرم تعداد هفت هزار و ۸۵۶ نفر به بهودی کامل رسیده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد ۲۰ هزار و ۲۴۵ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۱۰ هزار مورد، مثبت اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد بیماران مشکوک و مثبت که اکنون در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند اشاره کرد و گفت: این بیماران ۱۵۹ نفر بوده که تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گرفته اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار بستری در بیمارستان پیمانیه، ۱۴۵ بیمار در بخش های عمومی و ۱۴ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی همچنین با اشاره به بیماران ترخیص شده از بیمارستان نیز گفت: روز گذشته تعداد ۲۵ بیمار از بیمارستان ترخیص شده اما ۲۹ بیمار جدید در بخش کرونای این مرکز درمانی پذیرش شدند.

 

ارجمند به جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم نیز اشاره کرد که روز گذشته با فوت چهار بیمار جدید شمار فوتی ها بر اثر این بیماری در شهرستان جهرم و خفر به ۱۳۳ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به فوتی های جدید کرونایی اشاره کرد و گفت: یک آقا و یک خانم از جهرم، یک آقا از بخش کردیان و یک آقا از خفر جان باختگان جدید کرونا را تشکیل می دهند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار