بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و بررسی تصاویر ماهواره‌ای، امروز جمعه آسمان قم قسمتی تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود ولی در اواخر وقت افزایش ابر رخ می‌دهد و برای فردا نیز پیش بینی باران و برف در ارتفاعات خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 28 November 2020

به گزارش تابناک قم، بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی،شنبه آسمان ابری است، اما در برخی ساعات مه‌آلود و با بارش باران همراه است؛ البته در مناطق مرتفع‌تر استان از اوایل شب بارش باران و برف داریم.

بر اساس این گزارش، در روز یکشنبه (۹ آذر) نیز آسمان ابری و مه‌آلود و در برخی ساعات بارش باران داریم، ولی در مناطق مرتفع‌تر در ساعاتی بارش برف نیز خواهیم داشت؛ در این روزها وزش باد ملایم و روند دما کاهشی است.

در استان قم ۱۳ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۱ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی http://ghommet.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار