کد خبر: ۹۱۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 28 November 2020

 نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر نمودند


بسمه تعالی

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
بار دیگر سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه با اقدامی بزدلانه جنایتی کثیف و پلید را به نام خود ثبت کردند و اندوه دیگری بر قلب یک ایران نهادند. 
جنایت ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع مانند دیگر جنایات شبکه‌ی تروریزم بین الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد ، نشان از به بن بست رسیدن استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.
نیک میدانیم رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور ادامه خواهد داشت و این رفتارهای شنیع و قساوت‌آمیز خللی در این جنبش برخاسته از عزم ملی ایجاد نخواهد کرد اما بزودی مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن به سزای اعمال خود خواهند رسید.
اینجانب و ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ، به جامعه ی علمی و دانشگاهی کشور ، به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت داریم.
یاد شهیدان مصطفی احمدی روشن ، علیمحمدی و شهریاری و رضائی نژاد را گرامی باد.
سید محمد علی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار