مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: پاسخ سخت به ترور دانشمند هسته‌ای کشور منجر به تأمین و تضمین امنیت کشور خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 28 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای ایران به دست عوامل صهیونیستی اظهار کرد: صهیونیست‌ها بار دیگر برای ضربه زدن به توان علمی کشور دست به ترور زدند و محسن فخری‌زاده، یکی از برجسته‌ترین دانشمندان کشور را به شهادت رساندند.

وی بیان کرد: این دانشمند شهید خدمات ویژه‌ای را برای اعتلای کشور انجام داده است، به ویژه اینکه طی چند ماه اخیر با مدیریت ایشان کیت تشخیص کرونا ساخته شد و واکسن کرونای ایرانی به مرحله تست انسانی رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: دشمن با خیال خام خود با این قبیل اقدامات بزدلانه به دنبال ضربه زدن به توان علمی ایران است غافل از اینکه هزاران هزار جوان متخصص ایرانی به دست شهدای هسته‌ای پرورش یافتند.

وی با بیان اینکه فناوری‌های پیشرفته ایران به شخص متکی نیستند، خاطرنشان کرد: اگرچه شهادت دانشمندان ایرانی واقعه‌ای بسیار دردناک است اما این امر سد راهی برای قطار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

ولایی‌برحق با بیان اینکه قطعاً از خون پاک این شهدا توفیقات بسیاری برای کشور حاصل می‌شود، گفت: بی‌شک اگر دشمنان پاسخ مناسبی نسبت به این جنایت دریافت نکنند وقیح‌تر خواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه مسئولان باید هشدارهای مقام معظم رهبری نسبت به خطر نفوذ را جدی‌تر دنبال کنند، متذکر شد: پاسخ سخت به این اقدام دشمنانه منجر به تأمین و تضمین امنیت کشور خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار