سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش ساعات فعالیت مرکز معاینه فنی شهرداری در طرح محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 30 November 2020

به گزارشتابناک قزوین  به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: در پی افزایش شیوع ویروس کرونا در قزوین و اعلام وضعیت قرمز در آن و در نتیجه اعمال محدودیت‌های جدید، ساعات فعالیت مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری قزوین کاهش یافت.

او افزود: بر این اساس، زمان فعالیت این مرکز در روزهای کاری از ساعت ۹ تا ۱۳ خواهد بود که تا پایان محدودیت‌های جدید ادامه دارد و در صورت تمدید قرنطینه، مجدد اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: پیش از این، زمان فعالیت مرکز معاینه فنی همه‌روزه صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ بود و زمان فعالیت آن در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ ادامه داشت.

زرآبادی‌پور خسارات جانی، روانی و اقتصادی کرونا و همچنین تبعات آن برای بخش‌های مختلف جامعه را مورد توجه قرار داد و از شهروندان خواست با همکاری در اجرای محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مسیر کاهش این خسارت‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار