معاون استاندار تهران:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران نحوه حضور کارکنان و فعالیت ادارات استان تهران از روز شنبه ۱۵ آذر تا ۲۱ آذرماه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 03 December 2020

غلامرضا عباس پاشا در خصوص وضعیت دستگاه‌های اجرایی در استان تهران اظهار داشت: با توجه به اعلام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعیین وضعیت جدید هر یک از شهرهای کشور از نظر شرایط هشدار، روند جدیدی اعلام می‌شود.

عباس پاشا افزود: از روز شنبه ۱۵ آذر ماه تا تاریخ ۲۱ آذر ماه جاری به مدت یک هفته فعالیت ادارات با وضعیت جدید اعلام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران فعالیت ادارات با وضعیت جدید خواهد بود که این روند توسط قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا تعیین و رعایت آن الزامی است.

بر اساس این گزارش ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری در‬ شهرهای‬ نارنجی‬ می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملّی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

در‬ شهرهای‬ با رنگ زرد‬ کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد. در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

در‬ شهرهای‬ قرمز‬ نیز‬ دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا پنجاه درصد کارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به‌وجود نیاید‬ و‬ در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد، همه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و…) به‌طور کامل تعطیل و صرفاً کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار