سخنگوی شورای شهر قزوین : چندین هکتار از باغ های سنتی قزوین به دلیل احداث جاده نسیم شمال به جای احداث کمربندی از پشت باغ ها آسیب دیده است.
کد خبر: ۹۲۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 05 December 2020

سیده منیره قوامی، رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست پارلمان محلی قزوین گفت: باید اداره کل راه و شهرسازی، احداث کمربندی شهر قزوین را در دستور کار و مورد توجه قرار دهد؛ چرا که طی سال‌های گذشته بر اثر این بی توجهی چندین هکتار از باغستان سنتی قزوین از بین رفته است.

سخنگوی شورای شهر قزوین در خصوص لایحه عقد قرارداد با کارگزاری جدید در طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) افزود : ما متولی خوبی برای امامزاده حسین (ع) نبودیم و این وضعیت که در این محله ایجاد شده است ، در شان مردم شهر قزوین نیست.

قوامی با بیان اینکه شهر قزوین، شهر چهار انبیاء و دروازه بهشت است، گفت : نباید اشتباه گذشته را تکرار کنیم؛ بلکه باید مسئولان شهری در این خصوص تدبیری بیندیشند و طرح سبک‌تر و محدودتری را در این محله اجرا کنند.

وی همچنین در خصوص عقد قرارداد با کارگزاری جدید در این طرح، گفت: معنی کارگزار این است که با اعتبار خود وارد عمل شده و کار تملک را انجام دهد نه اینکه پول به کارگزار داده شود و پس از کسر سه درصد اقدام به تملک کند.

قوامی همچنین، ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان افزود : ترور نخبگان از زشت‌ترین و منفورترین‌ترورهاست که مانند بمب اتم آثارش تا نسل‌ها باقی‌می‌ماند و امیدواریم عاملان وآمران این جنایت به سزای اعمال خود برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار