شهرستان نظرآباد با پیشینه ای کهن و سابقه ای 9000 ساله دارای فرهنگ و تمدنی غنی، با مردمی مومن و با استعداد و دارای پتانسیل های قوی و شایسته ی پیشرفت و تعالی و با جمعیت بیش از ۱۷۰ هزار نفر را در خود جای داده است و دراین شهرستان کهن ۳ دانشگاه وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 05 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» زمزمه های مبنی بر اینکه مرکز علمی کاربردی سیمان از احتمال تعطیلی این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داده است شنیده میشود گرچه این مرکز علمی و کاربردی وابسته به مجتمع سیمان ابیک و زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی میباشد. ولی تنها دانشگاه علمی کاربردی شهرستان نظرآباد نیز محسوب می شود که از سال ۸۲ تاسیس گردیده شد،اما اینک پس از گذشت چندین سال از تاسیس، وفعالیت و تحصیل جوانان در سطح کاردانی و کارشناسی متاسفانه این دانشگاه در سراشیبی سقوط قرار گرفته است که اگر فکری برای آن نشود تعطیل آن هم حتمی خواهد بود!!

مدیران فوق یکی از دلایل احتمالی تعطیلی دانشگاه را ریزش دانشجو قلمداد می کند که این در صورتی میشود با افزایش رشته ها و سطح درجه مرکز ، همچنین تبلیغات و اطلاع رسانی و ایجاد زیر ساخت های مناسب و امور رفاهی ... از این تصمیم جلوگیری کرد و هم به پیشرفت این مرکز کمک نمود..این در حالی است ۳ ترم متوالی میشود که دانشجو جدیدی هم پذیرش نشده است و دانشجویان نیز از تعطیل شدن این مرکز نگران هستند چرا که دانشگاه تنها مرکز علمی شهرستان است و دسترسی نزدیک و مناسبی به شهرستان های نظراباد، ساوجبلاغ و ابیک استان قزوین و حومه..دارد و امکان استفاده و بهرگیری برای جوانان مشتاق به علم و حتی کارکنان را هم دو چندان می نماید.

امیدواریم با ورود مدیران ارشد استان و شهرستان و رایزنی های صورت گرفته و با تصیم گیری مناسب و رفع کمبودها و ایجاد زیر ساخت های مناسب از تعطیلی تنها مرکز علمی و کاربردی شهرستان نظراباد جلوگیری شود. و در برای ادامه فعالیت این مرکز چاره اندیشی گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار