امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دهه بصیرت را فرصتی مغتنم و مناسب برای تبیین دشمن شناسی و بصیرت افزایی جامعه دانست.
کد خبر: ۹۲۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 13 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در نشست اعضای ستاد برگزاری برنامه های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: علاوه بر دشمن شناسی باید شیوه های دشمنی مخالفان با نظام اسلامی نیز به خوبی و روشنی برای مردم به ویژه نسل جوان تشریح شود.

وی ادامه داد: بی تردید عظمت انقلاب اسلامی همواره موجب هراس و کینه دشمنان بوده و در طول سال های سپری شده از حیات پربرکت این نظام الهی نیز از هیچ تلاشی برای ضربه زدن و تخریب آن کوتاهی نکرده اند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دی ماه سال ۸۸ دشمنان با سوء استفاده از موضوع انتخابات ریاست جمهوری موجب ایجاد فضای التهاب و اغتشاش در ایران شدند: تاکید کرد: متاسفانه عناصر نفوذی در آن برهه فریب خودند و بعنوان عوامل اصلی ناآرامی های بعد از انتخابات آسیب هایی وارد کردند.

حجت الاسلا: والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: در نهایت به عنایت خداوند و هوشیاری و بصیرت مردم ایران که تابع فرامین مقام معظم رهبری بودند موجب رسوایی عناصر نفوذی دشمن در آن زمان شدند.

وی با تأکید بر برگزاری مناسب و تأثیرگذار برنامه های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت هایی در راستای اجرای فیزیکی مراسم و مناسبت ها می توان با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی به ویژه صدا و سیما گام های موثری برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بهره گیری از رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب برای تبیین دشمن شناسی و بصیرت افزایی جامعه کاری ارزشمند و اثر بخش است.

کریمی تبار همچنین با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت مظلومانه سردار دلها تصریح کرد: انتظار می رود تمهیدات لازم نیز برای بزرگداشت هر چه باشکوه این مناسبت اندیشیده شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار