مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی داستان های زیبا از زندگی و مجاهدت‌های سردار دلها در کانال کانون های مساجد منتشر می شود.
کد خبر: ۹۲۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 28 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری به برنامه های ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: به این مناسبت از جمعه ۵ دی هر شب ساعت ۲۱:۰۰ داستان های زیبا از زندگی و مجاهدت‌های سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی در کانال کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عج) مسجد زاغرم منتشر می شود.
وی یادآورشد: هر شنبه، مسابقه و جایزه از داستان هایی که هر هفته منتشر می شود به برگزیدگان اهدا می شود.
حجت الاسلام دوالفقاری ادامه داد: این مجموعه داستان ها برگرفته از کتاب «مالک زمان» است که به همت گروه فرهنگی شهید هادی تهیه شده است.
وی ادامه داد: این کتاب مجموعه داستان‌های کوتاه از سخنان امیرالمومنین علی علیه السلام به مالک اشتر و خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی است که به بیان گوشه‌ای از اشتراکات دو فرمانده می‌پردازد.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: مسابقه نقاشی به همت کانون فرهنگی هنری شهید امینی شهرستان کمیجان باهمکاری شهرداری به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برای گروه سنی تا۱۸سال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار