وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی:
وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گفت: استارت آپ‌های گردشگری و کسب وکارهای نوپا و خلاقانه در این حوزه مورد حمایت قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 29 December 2020

 

به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، علی اصغر مونسان در بازدید از یک واحد استارت آپ گردشگری در مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان اینکه گردشگری حجم بالایی از اقتصاد کشور را در برمی گیرد،افزود: فعالیت‌های استارت آپی می‌تواند سهم این حوزه را در اقتصاد افزایش دهند.

وی با بیان اینکه امروزه می توان با فعالیت‌های استارت آپی و کسب و کارهای خلاقانه در حوزه گردشگری اشتغال و درآمد قابل توجهی برای کشور ایجاد کرد، افزود: باید از فضای مجازی نیز به منظور رونق بخشیدن به حوزه گردشگری استفاده کرد.

وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی همچنین تأکید کرد: باید تولید محتوا در بخش گردشگری و معرفی جاذبه‌های تازیخی و طبیعی و امکانات و زیرساخت‌های این بخش با زبان‌های خارجی از سوی فعالان بخش گردشگری در فضای مجازی افزایش پیدا کند.

مونسان با بیان اینکه دولت اعتباری برای حوزه تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری کشور در خارج از مرزها ندارد، اظهار داشت: فضای مجازی بستری است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و رویکرد خلاقانه به‌طور رایگان در آن نسبت به معرفی ظرفیت‌های گردشگری پرداخت که باید مورد توجه فعالان گردشگری کشور قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار