رئیس هیأت ووشو هرمزگان به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانى اعلام کرد:
تابناک-رئیس هیأت ووشو هرمزگان ضمن اعلام برنامه‌هاى این هیأت به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانى تصریح کرد: بدترین خاطره زندگی‌ام در خمینی‌شهر بشاگرد ثبت شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 01 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک،علیرضا بهرمن رئیس هیات ووشو استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار دلها، برنامه‌هاى هیأت ووشو استان هرمزگان را به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانى اعلام و در این زمینه اظهار داشت: چهار برنامه از سوى هیأت ووشو هرمزگان به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانى از سوى این هیأت فرهنگى و ورزشى تدارک دیده شده است.

نام حاج قاسم برکت ووشوی هرمزگان است

وى با بیان اینکه هرچه داریم از حاج قاسم است، افزود: از سال 92 جام سردار سلیمانی توسط هیأت ووشو هرمزگان در دی‌ماه برگزار می‌شد و حاج قاسم هم در دی‌ماه، دقیقأ یک هفته پیش از برگزاری این جام به شهادت رسید. به جرأت می‌گویم نام حاج قاسم برکت ووشوی هرمزگان است.

بدترین خاطره زندگی‌ام در «خمینی‌شهر» ثبت شد

رئیس هیأت ووشو هرمزگان به بیان خاطره‌ای از لحظه شنیدن خبر شهادت حاج قاسم پرداخت و گفت: دقیقأ 12 دی‌ماه 98 بود که به اتفاق حاج محسن مهدیان مسؤول گروه جهادی محبین ائمه، حاج محمود و حاج امیر والی(برادران مرحوم حاج عبدالله والی) جهت کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی یکی از روستاهای گافر و پارامون به منطقه بشاگرد سفر کرده بودیم. شب برای استراحت به مهمانسرای کمیته امداد در خمینی‌شهر به این روستا آمدیم. حدود ساعت 5 صبح روز سیزدهم بود که برای نماز بیدار شدم که با چهره منقلب حاج محمود والی مواجه شدم که زانوها را در بغل گرفته بود و بر روی مبل نشسته بود. به ایشان گفتم حاج محمود اتفاقی افتاده؟ که به یکباره اشک‌هایش سرازیر شد و گفت؛ "حاج قاسم شهید شد". و سرانجام بدترین خاطره زندگی‌ام تا به امروز در این ساعت در خمینی‌شهر بشاگرد ثبت شد.

ارادت قلبی دوسویه بین شهید سلیمانی و شهدای هرمزگان

بهرمن با اشاره به برنامه‌هاى هیأت ووشو استان هرمزگان به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانى، افزود: صبح امروز به اتفاق ورزشکاران، مربیان و اعضاى هیأت به‌منظور اداى احترام به مقام شامخ شهداى بندرعباس جهت قرائت فاتحه و غباروبى مزار شهیدان به گلزار شهداى این شهر خواهیم رفت چراکه بین حاج قاسم عزیزمان و شهداى هرمزگان ارادت قلبى دوسویه وجود داشت و شهداى این استان اکثرأ در لشکر ٤١ ثارالله به فرماندهى شهید سلیمانى مقابل دشمنان اسلام ایستادند.

جام سردار سلیمانی هم‌چنان ادامه دارد

رئیس هیأت ووشو هرمزگان گفت: صبح جمعه در دومین برنامه، مسابقات همگانى ووشو را در سبک تاى‌چى تحت عنوان جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانى را در ساحل شهر بندرعباس خواهیم داشت که تاکنون استقبال خوبى از این مسابقه شده است.

بهرمن ادامه داد: روز شنبه مصادف با ١٣ دى‌ماه سالروز شهادت سردار سلیمانى، مراسمى تحت عنوان یادواره این شهید راه مقاومت در خانه ووشو برگزار مى‌شود که سخنرانى، مداحى و اجراى نماهنگ "حاج قاسم هنوز زنده است" توسط هنرمند مطرح کشورمان غلامرضا صنعتگر، تجلیل از خانواده‌های شهیدان عبدالحمید سالاری و خلیل تختی‌نژاد به‌عنوان شهدای مدافع حرم و در نهایت اهداى مدال قهرمانان مسابقه جام شهید سلیمانى در سین این مراسم گنجانده شده است.

حضور ارکان اصلی فدراسیون ووشو یکجا در «بشاگرد»

وى به حضور رئیس، نائب‌رئیس و دبیر فدراسیون ووشو در هرمزگان اشاره کرد و افزود: روز پنجشنبه ١٨ دى‌ماه، دکتر امیر صدیقى رئیس فدراسیون ووشو، دکتر حسین اوجاقى نائب‌رئیس، على صدیقى دبیر فدراسیون و حامد عبدالمالکى رئیس کمیته روابط عمومى فدراسیون ووشو به هرمزگان سفر مى‌کنند که کمتر شاهد آن بودیم هر سه رکن اصلی یک فدراسیون یکجا به استانی سفر کنند.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان با بیان اینکه امید است این سفر فتح بابی شود تا دیگر رؤسای فدراسیون‌ها هم جهت توسعه ورزش تحت امر خود به بشاگرد بیایند، اضافه کرد: این سفر به‌منظور حضور مسؤولان فدراسیون در جمع ووشوکاران بشاگردی، دیدار با سانداکاران بخش سندرک شهرستان میناب و همچنین برگزاری مجمع سالیانه هیأت ووشو هرمزگان انجام مى‌شود.

بهرمن با بیان اینکه شهید سلیمانى تا پایان عمر بابرکت خویش یاور مظلومان بودند و دست مستضعفین جامعه همواره در دستان ایشان بود، تصریح کرد: سفر به بشاگرد در قالب چهارمین برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانى گنجانده شده است که ابتدا مسؤولان فدراسیون در مسیر بشاگرد در توقفى کوتاه در شهر سندرک ضمن توزیع کمک‌هاى مؤمنانه با ووشوکاران و مسؤولان این بخش دیداری خواهند داشت.

وى، غباروبى گلزار شهداى گمنام شهر سردشت، دیدار با ووشوکاران بشاگرد، حضور در جلسه شوراى ورزش و جوانان در محل فرماندارى شهرستان، بازدید از سالن ووشو روستاى اهون و حضور در جمع ووشوکاران گافر و پارامون را از برنامه‌هاى سفر مسؤولان فدراسیون ووشو به بشاگرد عنوان کرد.

برگزاری مجمع سالیانه هیأت ووشو هرمزگان با حضور رئیس فدراسیون

 

رئیس هیأت ووشو هرمزگان، ادامه برنامه‌هاى حضور رئیس فدراسیون ووشو به هرمزگان را بدین شرح اعلام کرد و افزود: حضور در مراسم صبحگاهى ورزش تاى‌چى در ساحل بندرعباس، برگزارى مجمع سالیانه هیأت ووشو استان و دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و بازدید از امکانات این جزیره به‌منظور برگزارى پیکارهاى قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى جوانان در بخش تالو آقایان از دیگر برنامه‌هاى سفر مسؤولان فدراسیون ووشو به هرمزگان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار