سردار راستی نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی و همرزم سردار سلیمانی در شب شهادت سردار دلها حاج قاسم در گفت وگو با تابناک تبریز:
بمناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبرنگار تابناک تبریز،به سراغ سردار جعفر راستی یار و همرزم سپهبد حاج قاسم رفته تا گوشه از رشادت‌های این بار بزرگ انقلاب را به صحنه قلم بکشد.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 02 January 2021

به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبرنگار تابناک تبریز،به سراغ سردار جعفر راستی یار و همرزم سپهبد حاج قاسم رفته تا گوشه از رشادت‌های این بار بزرگ انقلاب را به صحنه قلم بکشد.

مشروح گفتگو با جعفر راستی نماینده مردم شریف شبستر در مجلس یازدهم به شرح زیر است؛


_سردار راستی بزرگوار سلام و عرض ادب و احترام

_سلام علیکم و رحمت الله


تابناک تبریز،_سردار راستی بزرگوار ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی .از اینکه وقت شریفتان را برای مصاحبه قراردادید ممنونم .خواهش می کنم بفرمایید چرا به حاج قاسم ،مرد میدان و مرد عمل می گویند.


_ بنده نیز ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی را خدمت تمامی مردم عزیز ایران اسلامی و آزادمردان جهان و ملت فهیم و قدرشناس شبستر تسلیت عرض می نمایم. بلی سردار سلیمانی به واقع سردار دلهااست چون او با اخلاص و رشادت بر دلها حکومت کرد او مرد میدان بود چرا که همیشه در وسط میدان بود .سردار سلیمانی خودش را وقف اسلام و نظام کرده بود.در سه چهار ساعت مانده به شهادتش کاغذی برداشته و رویش می نویسد خدایا مرا پاکیزه بیذیر.از کجا میدانست که این آخرین سفر اوست؟اینها از اخلاص و معنویات او بود.حشدالشعبی ،فاطمیون حیدریون، و ...همه عاشق او بودند.او یک سرباز واقعی برای رهبر بود.او که در معنویات سیر الی الله کرده و مصداق بارز اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.سردار همانگونه که با داعش سرسختانه مبارزه میکرد با خانواده آنان با رافت و عطوفت برخورد می نمود و این محبت او باعث می شد خانواده داعشیان از داعش دست برداشته و عاشق مرام حاج قاسم شوند.


حاج قاسم فرماندهی نبود که فقط به نیرو ها دستور نظامی دهد او همراه با نیروها و در وسط معرکه بود.


تابناک تبریز،سردار راستی ،چکار کنیم تا راهرو حقیقی سردار سلیمانی باشیم؟
_ببینید ما باید از خصوصیات حاج قاسم درس بگیریم .عرض کردم ،حاج قاسم نهایت اخلاص بود .هر عملش برای خدا بود فقط رضایت خدا.حدیث داریم که هرکسی رابطه اش را با خدا درست کند خدا رابطه اش را با مردم اصلاح خواهد کرد.حاج قاسم رابطه اش را با خدای متعال درست کرد و خدا رابطه او را با مردم نیکو ساخت و این به عینه در تشییع جنازه میلیونی شهید سلیمانی دیده شد.
خواهشم از مردم عزیز اینست که در انتخاب مسئولین خیلی دقت کنیم .ما باید مدیرانی انتخاب کنیم که در بحث اقتصادی مشکلات پیش رو را حل کنند باید مدیرانی انتخاب کنیم که با تاسی از حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب اسلامی درد مردم را بفهمند و مخلصانه و با دید منطقی برای حل مشکلات اقتصادی قدم بگذارند.


تابناک تبریز؛_ سردار راستی ! میدانم که الان در فرودگاه کرمان هستید و برای پرواز به تهران مهیا می شوید ضمن عذرخواهی مجدد از جنابعالی بابت تصدیع اوقات،خواهشمندم خاطره ای هر چند کوچک از سردار سلیمانی برای عزیزان ببینده بفرمایید.


_بلی بنده امروز نائب الزیاره همه شما در کنار مزار پاک سردار سلیمانی بودم و به نیت شما نماز زیارت خواندم.یادم هست که در اخرین روزهای حیات خبیث داعش،سردار سلیمانی نامه ای به مقام معظم رهبری نوشتند که من پایان عمر داعش را اعلام می کنیم.این خاطره شیرینی بود از حاج قاسم عزیز و همینطور در ماههای اخر داعش در بوکمال ،سردار سلیمانی پشت بی سیم به تمام فرماندهان فرمودند که من این خرمگس یعنی البغدادی رو زنده میخوام.حاج قاسم با آن حس و حال میدانست که البغدادی در بوکمال هست .درسته البعدادی فرار کرد ولی به لطف خدا توانستیم ریشه داعش را بخشکانیم


تابناک تبریز،_سردار راستی بازهم از شما بابت این مصاحبه و وقتی که عنایت فرمودید ممنون و سپاسگزارم و افتخار می کنیم که با همرزم شهید سلیمانی هم صحبت شدیم و امیدواریم همیشه و در همه مسئولیتها بخصوص نمایندکی مجلس شورای اسلامی موفق باشید و روح سردار حاج قاسم سلیمانی بدرقه راهتان باشد ان شااله .بامید ظهور حصرت ولی عصر عج و سلامتی مقام معظم رهبری.
_من هم از شما تشکر می کنم و برای همه ملت ایران و بخصوص مردم ولایتمدار و فهیم استان آرزوی موفقیت و سلامت دارم .والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار