معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین : با صدور ۱۹ موافقت اصولی در حوزه گردشگری و تأسیسات مرتبط با این صنعت ، زمینه اشتغال‌زایی برای ۶۶۵ نفر فراهم شده است.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 03 January 2021

 

نادر محمدی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین گفت : در راستای صدور ۱۹ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری قزوینتقویت زیرساخت‌ها و تأمین امکانات مورد نیاز رشد و توسعه گردشگری استان، طی ۹ ماه گذشته تعداد ۱۹ موافقت اصولی برای اجرای پروژه‌های گردشگری شامل مجتمع گردشگری عمومی، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، سفره‌خانه سنتی و اقامتگاه بوم‌گردی با برآورد حجم سرمایه‌گذاری ۴،۶۳۹ میلیارد ریال در استان صادر و زمینه اشتغال‌زایی برای ۶۶۵ نفر فراهم شده است.

وی با اشاره به مجوز‌های صادر شده در این مدت افزود : همچنین طی این مدت پنج مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری برای راه‌اندازی هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری و مهمانپذیر با حجم سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۵۷ نفر صادر و عملیات اجرایی ساخت آن‌ها آغاز شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین با اشاره به تسهیلات پرداختی در این حوزه گفت: در این مدت ۹۲ میلیارد ریال تسهیلات با اشتغال‌زایی برای ۶۲ نفر از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری به سرمایه‌گذاران این حوزه پرداخت شده است.

محمدی افزود : استان قزوین با برخورداری از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های متنوع گردشگری قابلیت زیادی برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری دارد و امیدواریم با تقویت زیرساخت‌های این حوزه بتوانیم گام مؤثری برای افزایش اشتغال‌زایی و رونق حوزه گردشگری استان برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار