با سه خبر همراه بسته اخبار حوادث استان قزوین باشید.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 03 January 2021

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری یک نفر قاچاقچی که در پوشش مروری بر اخبار حوادث استان قزوینمسافر اتوبوس قصد انتقال مواد مخدر را داشت، خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی گفت: مأموران یگان امداد در راستای برخورد قاطع با سوداگران مرگ و کنترل محور‌های مواصلاتی یک نفر قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: قاچاقچی مذکور تحت پوشش مسافر در یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد جابجایی مقدار ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر را داشت که با هوشیاری مأموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده است از شهروندان درخواست کرد اطلاعات خود از عملکرد قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر را از طریق سامانه۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری سارقان تابلو‌های علائم راهنمایی و رانندگی و راهداری در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا از دستگیری سارقان تابلو‌های علائم قوانین راهنمایی و رانندگی و راهداری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین رشیدتبار گفت: مأموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ رشیدتبار بیان داشت: در بازرسی از خودروی مورد نظر تعدادی تابلوی تخریب شده کشف و راننده و ۲ نفر سرنشین خودرو را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به سرقت اقلام راهداری و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی اعتراف که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه آسیب رساندن و تخریب اموال عمومی جرم محسوب می‌شود از شهروندان خواست: در صورت هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن به پلیس گزارش کنند.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۴ کیلو مواد مخدر در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا همچنین از کشف ۴ کیلو گرم مواد مخدر از خودرو پراید و دستگیری ۲ قاچاقچی توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین رشیدتبار اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی مأموران یگان امداد، به یک دستگاه خودرو سواری پراید با دو سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۴ کیلو و ۱۰ گرم هروئین و شیشه کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر، از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار