مدیر کل محیط زیست استان مطرح کرد:
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: با تشدید نظارت و پایش از واحدهای فعال مستقر در استان قزوین با واحدهای صنعتی آلاینده برابر قانون برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 04 January 2021

حسن عباس‌نژاد اظهار کرد: با توجه به افزایش بازدید و پایش واحدهای صنعتی، معدنی، تولیدی استان قزوین به منظور کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، در دی ماه امسال از ۵۳۱ واحد صنعتی بازدید به عمل آمد و با واحدهای متخلف هم برخوردهای لازم صورت گرفت.

مدیر کل محیط‌زیست استان ادامه داد: نظارت و پایش کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و ادارات تابعه با توجه به افزایش میزان آلاینده‌ها بر اساس برنامه ریزی جامع و هدفمند به طور روزانه و شبانه انجام می‌شود.

عباس‌نژاد ادامه داد: هدف اصلی این پایش‌ها، بررسی وضعیت زیست محیطی صنایع و معادن استان، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده جدید و در نهایت کمک به کاهش بار آلودگی است.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم صنایع موجود در استان قزوین ۵۹۵ اخطاریه جهت واحدهای صنعتی صادر شده است و ۱۰۵ واحد صنعتی به دادگاه معرفی شده اند.

این مسئول یادآور شد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه آلایندگی صنایع، معادن و واحدهای صنفی به ویژه در ساعات شب و همچنین شرایط اضطرار آلودگی هوا، موضوع را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار