تابناک-معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از افتتاح دو مرکز نیکوکاری با نام‌های (شهید حاج قاسم سلیمانی و امام جعفر صادق (ع)) در مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 25 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سیاوش عامری، معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی در بشاگرد روستای درجادون و مرکز نیکوکاری امام جعفر صادق (ع) در رضوان شهر فین با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، قائم‌مقام کمیته امداد استان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عامری، یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد را ترویج سنت حسنه انفاق در جامعه برای کمک به محرومان و نیازمندان عنوان کرد و افزود: هدف از ایجاد این دو مرکز، ارائه خدمات مطلوب‌تر در مناطق محروم در پهن بشاگرد و رضوان شهر فین برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند این مناطق بوده که جمعیتی بالغ‌بر دو هزار و 500 خانوار می‌باشد.

این مقام مسئول تأکید کرد: با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه مراکز نیکوکاری و کمک‌های خیران، خدمات‌رسانی به نیازمندان و رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر در زمینه‌های معیشت، مسکن، درمان، آموزش و اشتغال با سهولت بهتر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام /ز110

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار