بررسی نامه شهردار پایتخت درباره لایحه برنامه تحقق شهر بیدار و یک فوریت طرح جلب مشارکت خیران در تامین خدمات عام المنفعه با اولویت محلات کمتر توسعه یافته، از جمله مسائلی است که در دستور کار نشست امروز /سه‌شنبه/ اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷ 26 January 2021

 

شورای شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین نشست خود در ابتدا میزبان امان الهی درچه، نماینده شورایاری منطقه ۲۰ تهران است و وی درباره توانمندی ها و مسائل مرتبط با منطقه گزارشی ارائه خواهد کرد.

همچنین، اعضای شورا در نشست امروز خود، ادامه بررسی نامه شهردار پایتخت در خصوص لایحه «برنامه تحقق شهر بیدار تهران» را در دستور کار دارند و یک فوریت طرح «جلب مشارکت خیرین شهر تهران در تامین و ارائه خدمات همگانی و عام المنفعه با اولویت محلات کمتر توسعه یافته، اقشار محروم و آسیب دیدگان اجتماعی» را بررسی می کنند.

در این نشست طرح «الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی کوه بی بی شهربانو» و لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» نیز بررسی خواهند شد.

در ادامه نشست بررسی طرح «الحاق عنوان عوارض افزایش ارزش قانونی ناشی از اجرای طرح های توسعه شهری در بند (د) مصوبه سازماندهی و توسعه تاسیسات گردشگری در شهر تهران» در دستور کار جلسه شورا قرار دارد.

همچنین انتخاب شش نفر نماینده شورا از شخصیت‌های صاحب نظر در حوزه های ماموریتی موضوع بند (چ) ذیل تبصره دوم مصوبه «اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی» و لایحه شهردار تهران در خصوص انتخاب دو نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان نوسازی شهر تهران در اجرای بند «د» ذیل ماده نهم اساسنامه شرکت مذکور و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سپس طرح «الزام شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های گردشگری در فرآیند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه های این طرح» و ارائه گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری و بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران» و قرائت گزارش کمیسیون مشترک کمیسیون‌های (سلامت، محیط زیست و خدمات شهری-فرهنگی و اجتماعی) بررسی خواهند شد.

در ادامه جلسه طرح «اصلاح تبصره یک مصوبه(ساماندهی مشارکت اجتماعی در محلات)» و بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به توسعه و تجهیز ناوگان رفت و روب» و بررسی لایحه شهردار تهران موضوع انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در مجمع عمومی شرکت نوسازی عباس آباد در اجرای ماده دهم اساسنامه شرکت مذکور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار